Mały news:
Teraz każda istota określana będzie przez liczbową wartość
witalności, zręczności, siły oraz umysłu.
Walka będzie raczej czystą matematyką. Oczywiście mam na myśli system,
bo opisy walki oczywiście będę się starał pisać jak najbarwniejsze. Dokładniejszym opisem wszystkiego zajmę się jutro bo dzisiaj już padam - idę spać
Jeszcze tylko tyle - oto Wasze wartości cech:
witalność - 40 (Morgul - 50)
zręczność - 10 (Morgul - 5)
siła - 10 (Morgul - 15)
umysł - 10 (Morgul - 5)
witalność opisuję wytrzymałość fizyczną, czyli ile ciosów bohater jest w stanie przyjąć zanim polegnie a także ilość skumulowanej w bohaterze siły magicznej, tzw. mana.
zręcznośc opisuje szansę na wykonanie bloku tarczą, wykonanie uniku, trafienie przeciwnika bronią służącą do walki w zwarciu oraz określa sprawność posługiwania się bronią dystansową
siła opisuje moc z jaką atakuje bohater, im większa siła tym ciosy zadają więcej obrażeń. Siła ma też wpływ na bonus związany z dodatkową ilością witalności (życiowej jej części - nie magicznej)
umysł opisuje zdolność do zapamiętywania rzeczy, uczenia się zaklęć, moc zaklęć oraz szansę na podołanie wszelkim zadaniom, do których wykonania potrzebna jest wiedza lub rozsądek czy też mąrość...