|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-02-2008, 00:02 | #31 |
Reputacja: 1 | Beriandzie, rozumiem, że napisałeś tutaj te opcje z nadzieją, że ja pomogę wybrać Ci lepszą? Ale ja nie mogę tego zrobić bo to by było to samo co używanie cheatów w grze komputerowej, tak więc sam rozumiesz, jeśli natomiast chciałeś po prostu skonsultować posta lub uprzedzić o jego treści, to przyjmuję do wiadomości. Pozdrawiam wszystkich |
18-02-2008, 00:46 | #32 |
Reputacja: 1 | No cóż, tego się nie spodziewałem. Czego? Tego że w hotelu będzie internet!! To jednoznacznie oznacza że będę na LI i w sesji mogę uczestniczyć, ale ta chyba i tak jest zawieszona wcześniejszą decyzją Ra6nara. |
18-02-2008, 02:20 | #33 |
Reputacja: 1 | Niestety tak, ponieważ Beriand niestety nie ma chyba dostępu do neta Good news ! Wiara i Honor zyskuje mechanikę! Nie, nie tą prostą przymiotnikową, ale taką z prawdziwego zdarzenia. Niebawem więcej informacji na ten temat. Od razu mówię, że będzie ona dość prosta i jasna w zrozumieniu, bo przecież o to chodzi. Okazała się rzeczą niezbędną bo co by tu nie gadać walki prowadzone przymiotnikowo nie są sprawiedliwe, a ja mam tendencję to skłaniania się w stronę graczy Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Ra6nar : 18-02-2008 o 02:23. |
23-02-2008, 21:49 | #34 |
Reputacja: 1 | ja już powróciłem I mam strasznie dużo do czytania. A te opcje to nie były żebyś wybrał lepszą. |
25-02-2008, 01:02 | #35 |
Reputacja: 1 | Mały news: Teraz każda istota określana będzie przez liczbową wartość witalności, zręczności, siły oraz umysłu. Walka będzie raczej czystą matematyką. Oczywiście mam na myśli system, bo opisy walki oczywiście będę się starał pisać jak najbarwniejsze. Dokładniejszym opisem wszystkiego zajmę się jutro bo dzisiaj już padam - idę spać Jeszcze tylko tyle - oto Wasze wartości cech: witalność - 40 (Morgul - 50) zręczność - 10 (Morgul - 5) siła - 10 (Morgul - 15) umysł - 10 (Morgul - 5) witalność opisuję wytrzymałość fizyczną, czyli ile ciosów bohater jest w stanie przyjąć zanim polegnie a także ilość skumulowanej w bohaterze siły magicznej, tzw. mana. zręcznośc opisuje szansę na wykonanie bloku tarczą, wykonanie uniku, trafienie przeciwnika bronią służącą do walki w zwarciu oraz określa sprawność posługiwania się bronią dystansową siła opisuje moc z jaką atakuje bohater, im większa siła tym ciosy zadają więcej obrażeń. Siła ma też wpływ na bonus związany z dodatkową ilością witalności (życiowej jej części - nie magicznej) umysł opisuje zdolność do zapamiętywania rzeczy, uczenia się zaklęć, moc zaklęć oraz szansę na podołanie wszelkim zadaniom, do których wykonania potrzebna jest wiedza lub rozsądek czy też mąrość... |
25-02-2008, 08:13 | #36 |
Reputacja: 1 | Mam rozumieć to sobie można podwyższać? Ale przez trening czy że czytasz jakąś księgę i WOW masz +3000 XP i awans? |
25-02-2008, 14:42 | #37 |
Reputacja: 1 | Szefie, uprzejmie donoszę że Morgul jest uprzywilejowany o pięć punktów :P My: 10+10+10+40 = 70 Morgul: 5+5+15+50 = 75 Nie wiem czy tak miało być, ale jeśli tak to przepraszam za wtrącanie się. |
25-02-2008, 15:00 | #38 |
Reputacja: 1 | Też to zobaczyłem ale zdaje mi się że to przez to że ma 2 wskaźniki na "5" czyli dupcia. A nie dałoby się nam walnąć jakichś 10 pkt. dodatkowych ażeby to sobie postać bardziej spersonalizować? Ja przykładowo dałbym troszkę na umysł i zręczność a odjął witalność, ale nie wiem |
25-02-2008, 21:53 | #39 |
Reputacja: 1 | te 5 dodatkowych punktów to za pijacką mordę tak jak patrze na te współczynniki to mam lipną szanse trafić w cokolwiek będę za czołg robił i przyjmował ciosy na klate....
__________________ Dobry Polak , to mądry i światły człowiek , otwarty na innych ludzi i inne kultury , ale też człowiek ostrożny , człowiek czujny , mający regał książek , komputer z internetem i Ak 47 na strychu <joke> |