Wątek: Mechanika
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-10-2004, 17:47   #8
Qbista
 
Qbista's Avatar
 
Reputacja: 1 Qbista ma wyłączoną reputację
W ogóle, sądzę, że umiejętności powinno się podzielić na dwie grupy: Te, które są ściśle powiązane z tamtym światem, jak i te, które bohaterowi pozostają z jego "pierwszego życia". Co do punktów many - na pewno jakieś powinny być, choć tyczyć się będą tylko tych "najtrudniejszych" umiejętności, jak naginanie przestrzeni. No bo po o marnować manę na, załóżmy, przyrządzenie sobie widmowej kawy?
 
__________________
MG, P+, G++, SG++, SS, SD++, K, p, Z, S---, H, D+, K, f-, h, w-, cp--, sf+, L+, NS+++, SC -, Kon+, D++, Gaz+, T+, SU?; ZC, WoD, SW, GS
Qbista jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem