Wątek: DnD 4 edycja
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-03-2008, 19:35   #7
Michalius
 
Reputacja: 1 Michalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodze
O tym co dokładnie dzieje się z magią chyba jeszcze nie pisali... Z tego co pamiętam czeka nas coś w stylu globalnego obszaru dzikiej magii.

Ciekawy jest za to nowy system "Śmierć i umierający". Pozostają negatywne punkty życia, teraz umierasz gdy spadną poniżej -10 LUB poniżej 1/4 twojego HP, zależnie od tego które jest wyższe. Czyli wypasiony wojownik z 200 HP umiera dopiero na -50. Gdy leżąc na ziemi otrzymuje leczenie punkty które ma uleczone są naliczane od 0 (miał -20 HP, uleczyli mu 20, i ma 20 a nie 0 jak do tej pory)
Gdy postać leży mając negatywne punkty życia na końcu każdej tury rzuca k20:
1-9 - jeśli nie uleczą lub ustabilizują cię, i 3 razy wyrzucisz coś takiego umierasz.
10-19 - bez zmian
20 - poprawia ci się, wracasz do gry z 1/4 punktów życia.

Nie wiem jak wam, ale mnie ta 20 za cholerę nie pasuje. W jednej chwili leżysz na ziemi, z przypuśćmy -49 HP, krwawisz tak ostro że za niedługo powstanie morze, przeciwnik pewny siebie zbliża się by ci poderżnąć gardło... A ty nagle niczym postać z Anime "im bardziej w tyłek tym potem będę silniejszy" wstajesz z 50 HP czyli wystarczająco żeby nakopać do tyłka całemu plutonowi niskolevelowych postaci, a i być może wykonać ostatni atak na jakimś potężniejszym przeciwniku...

I jeszcze co ciekawsze jak jesteś ustabilizowany nie rzucasz k20 na końcu każdej tury, czyli nie masz szans żeby wstać i walczyć dalej...
 
__________________
if (Youre_Happy && You_Know_It)
{
Clap_Your_Hands;
}
Michalius jest offline