Wątek: Wojny Fantasy
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-04-2008, 22:24   #10
adurell
 
adurell's Avatar
 
Reputacja: 1 adurell nie jest za bardzo znany
OK. Gra toczy się w świecie, zwanym Testran. Historią zajmę się jutro, a teraz daję krótki opis najważniejszych ras:

Ludzie- Genialni, żyjący krótko humanoidzi. Obecnie nie posiadają jednego wielkiego pańswa całej rasy, lecz żyją w miastach innych, bardziej spójnych ras. Ludzie Błyskawicznie się uczą i są bardzo energiczni, lecz są też chciwi a czasem kłamliwi

Orki- Najeźdźcy, żyjący w plemionach na całym świecie, głównie na południu gdzie klimat jest dla nich najdogodniejszy. Żyją w plemionach, gdzie rządzą nimi szamani – mędrcy, jedne orki które zajmują się nauką, światem a nie tylko walką. Zwykłe orki są dość głupie, lecz po przewodnictwem przebiegłych szamanów stają się strasznie niebezpieczni.

Elfy Leśne- Dzika ,niecywilizowana odnoga elfów, pozostałość po pierwotnym elfim stylu życia. Walczą z zasadzki, i są znane ze swojego sprytu w obranianiu lasu przed najeźdźcami. Choć jest ich mało, to każdy elf jest zabójczym strzelcem i wojownikiem. Leśne elfy są bardzo nieufne i rzadko w ogóle kontaktują się z kimkolwiek z poza swoich domen.

Elfy Wysokie- wymierająca rasa elfów, obecnie bardzo potężna, choć mało liczebna. Zamieszkują zachód kontynentu Nastarni. Jako prawie najstarsza rasa tego świata, elfy te posiadają wybitną wiedzę w prawie wszystkich tematach nauki i sztuki, a lata obrony swych krain uczyniły z nich świetnych wojowników i generałów

Drowy- wysokie elfy, które wierzą, że elfy zabija przesadna niechęć względem czarnej magii i zbyt duża konserwatywność. Uważają, że elfy to naturalni władcy świata i wystarczy tylko że trochę się postarają, a uda im się przejąć należną im władzę. Ciemne elfy to cisi zabójcy i zafascynowani cierpieniem fanatycy. Słyną ze swych szybkich i brutalnych najazdów w celu pozyskania niewolników.

Barbarzyńcy- dzicy ludzie, których przed rozproszeniem po świecie powstrzymały wojownicze tradycje i plemienna budowa społeczeństwa. Barbarzyńcy starają się doskonalić we wszystkim, co robią. W wielu aspektach barbarzyńcy są podobni do orków. W walce są wyjątkowo zabójczy, czym nadrabiają brak machim wojennych i znikome umiejętności magiczne.

Niziołki i Gnomy- Unia tych dwóch ras ma powstrzymać je przed zapomnieniem i wybiciem przez innych. Niziołki to zwinni i szybcy wojownicy, oraz dobrzy rolnicy i łowcy, podczas gdy gnomy to najbardziej technologicznie zaawansowana rasa, produkująca niezwykłe wynalazki, dzięki którym liczą się na świecie

Krasnoludy- żyjący pod ziemią, bardzo konserwatywny lud. Krasnoludy to wzięci wojownicy i dobrzy wynalazcy ( choć daleko im do gnomów). Znani są też ze swej magii runicznej- bezpieczniejszej wersji rzucania zaklęć kosztem swobody ich używania. Obecnie, niechętne innym rasom krasnoludy przezywają kryzys związany z ciągłymi najazdami przeróżnych stworów, pragnących odebać im ich bogactwa

Nieumarli- ożywione przez dziką magię ciała członków przeróżnych ras. W przeciwieństwie do typowych szkieletów lub zombie, ci nieumarci, dowodzeni przez wampiry są liberalnie nastawione do świata, i nie są specjalnie wrogie komukolwiek, przynajmniej dopóki to ktoś im nie grozi

Potwory- Podczas Burzy Many(patrz historia) w niektórych miejscach na świecie pomniki przyrody zamieniły się w żywe, potężne istoty, które przemieniały żyjące stworzenia wokół nich, nadając im wyższą inteligencję. Te byty, znane jako monolity stworzyły własne domeny i armie, uzupełniając swe armie o takie stworzenia jak leszy, wywerny, żmije, chimery czy harpie.

Zakon Kryształu - ugrupowanie wielu ras, o potędze dużego państwa, walczące dla idei pokoju pod przywództwem Wielkiego Mistrza Zakonu. Zakon jest dosyć agresywny względem innych, przez co ma raczej niewiele sojuszników. Nadrabia to jednak potężną armią, której słusznie obawiają się władcy innych państw.

Kethalia – to państwo , położone na wyspach w samym środku wielkiego oceanu, jest zamieszkiwane głównie przez istoty zwane Mandami – jest to druga rasa ( oprócz potworów) powstała podczas wybuchu many. Przypominaja oni ludzi, lecz widać w nich ślady naznaczenia przez magię – niebieski kolor skóry, oraz kamień szlachetny zatopiony w czole. Mandowie są naturalnie magiczni i większość z nich otrzymuje chociaż podstawowe wykształcenie magiczne. Ze względu na mutagenne i osłabiające umysł działanie magii, społeczeństwa Madów ćwiczą ciała i umysły do zadziwiającego stanu kontynęcie
 
__________________
"Another tricky little gun
Giving solace to the one
That will never see the sunshine "
adurell jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem