Wątek: Wojny Fantasy
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-04-2008, 13:33   #12
John5
 
John5's Avatar
 
Reputacja: 1 John5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Genialni, żyjący krótko humanoidzi.
Ludzie nie mogą być humnoidami, ale ja nie o tym.

Żeby stworzyć sobie mechanikę powinieneś najpierw ustalić co będzie dla ci9ebie podstawą a dopiero potem w oparciu o to powoli tworzyć całą resztę. Ja radziłbym na początek wymyślić podział jednostek, bo piechota, kawaleria, łucznicy, magowie to stanowczo za mało jak na bitewniaka. Potem ustalasz ile statystyk będziesz potrzebował np. atak, obrona, szybkość itd., następnie przypisujesz odpowiednie wartości do odpowiedniego oddziału i masz jako takie podstawy. Dopiero wtedy brałbym się za dopasowywanie do tego zasad specjalnych, wpływu czarów, itp.
 
__________________
Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie.
Armia Republiki Rzymskiej
John5 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem