Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-05-2008, 21:53   #3
Almena
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
Przyznawanie tych nieszczęsnych PS`ów...

Chaotyczni;

Złożenie ofiary/zmuszenie kogoś do zrobienia czegoś bardzo złego/wywołanie obłędu – 10 punktów.

Widzieliście kiedyś, aby ktoś składał ofiarę Czarnej Zorzy? Nie? Powód jest prosty. Mistress gustuje w bardzo dziwnych ofiarach. W storczykach.
Storczyk musi być wsadzony do fioletowej doniczki wypełnionej sproszkowanymi kośćmi. Jego liście muszą być nieznacznie skropione krwią istoty światła. Krwią, która od momentu opuszczenia żył nie miała styczności z jakimkolwiek materialnym przedmiotem [odpada strzepywania kropelek krwi z miecza czy innego oręża]. Ciężka sprawa.

Verion ma na szczęście mniejsze wymagania. Zadowoli się zabitym smokiem.

Zmuszenie kogoś do zrobienia czegoś bardzo złego – czyli do zabójstwa, lub wywołania sporej ilości cierpienia. Dla demonów, które żywią się negatywną energią, określenie „ilości” zła nie jest trudne. Wy musicie polegać na instynkcie i mieć nadzieję, że afera w którą wplatacie kogoś niewinnego będzie wystarczająco tragiczna w skutkach, aby Czarna Zorza była z niej zadowolona...

Wywołanie obłędu. Wywołać obłęd każdy może – jeden lepiej, drugi gorzej. Niewyjaśnione zjawiska, dziwne zdarzenia, głęboki lęk, codzienność przemieniona w coś niepojętego – i po sprawie. Najlepiej zostać w cieniu. Boisz się o wiele bardziej, kiedy nie wiesz, co cię straszy. Szybciej wpadasz w obłęd, kiedy mimo starań nie możesz znaleźć źródła niewyjaśnionych zjawisk.

Stworzenie demona – 5 punktów

Stworzenie demona ze śmiertelnika, rzecz miła. Porwanie delikwenta – będą go szukać. Ukrycie – będą go szuka! I trzymanie równą dobę w pentagramie – będą go szukać, będzie protestował! Pozostawiony sam sobie może się rychło ulotnić. Światło jest wszędzie. Im więcej symboli chaosu będzie w okolicy pentagramu, tym większa szansa, że się uda delikwent nie kipnie na amen.

Opętanie – 3 punkty.
Opętać może tylko demon. Astaroth, lub Azmaer. Jednak przyszłego opętanego musza skombinować śmiertelnicy! Taki kaprys ma Czarna Zorza, nic nie poradzisz. Czy go porwą, czy ogłuszą i zaciągną gdzieś, nieważne. Demon opętując jest wyłączony z obiegu przez jedną turę. Jest wtedy bezbronny na ataki Światła. Nie reaguje na otoczenie.

Zabójstwo – 1 punkt.
Dla Chaosu martwi nie mają żadnej wartości. Martwi nie błądzą, nie rozsiewają chaosu. Zabójstwo oczywistego wroga – atakującej bestii, atakującego wojownika światła, nie jest punktowane. Śmierć w walce to śmierć w walce. Zabójstwo to podkradnięcie się do niczego nie podejrzewającej, niewinnej ofiary, zdanie ciosu i ucieczka. Będą cię szukać, morderco!

Dręczenie/tortury/zastraszanie – 2 punkty.
Połamane kości i otwarte rany rodzą ból. Tyle z tego chaosu co Kejsi-kot napłakała. Cierpienie psychiczne jest jednak dla demonów bardzo smakowite.

Zniszczenie cennej własności – 2 punkty.
Będą cię szukać.

Wywołanie jednego z 7 grzechów głównych – 4 punkty.
Zadanie żmudne, ale opłaca się. Trochę to potrwa, nim ofiara wpadnie w nasze sidła. Persfasja i spryt zdecydowanie działają tu lepiej niż pięści i szable.

Kradzież – 2 punkty.
Zwłaszcza kradzież czegoś cennego. Kieszonkowcy na ulicy to z reguły małe dzieci. Was stać na cos więcej.

Wzbudzenie swej złej sławy i lęku wobec siebie – 2 punkty
Czyli to co chaoci lubią najbardziej. Im więcej osób zwróci uwagę na demonstrację twoich umiejętności, tym szybciej zaczną krążyć legendy na temat ciebie. Jednocześnie, nienawiść wojowników światła do ciebie będzie rosła w proporcjonalnym tempie... do momentu, aż i oni zaczną się ciebie lękać.

Zakładanie trwałych obiektów kultu [symbole chaosu - liczba 11, okrąg] – 1 punkt
Wszystko co jest wielkie, trwałe, nie ginie od deszczu, wiatru, słońca, ani nadepnięcia, wszystko co ma szansę przetrwać kilkadziesiąt lat, jest takim obiektem. Uważajcie jednak na Białasów. Oni nie tolerują takich atrakcji w krajobrazie, wiec najlepiej je przed nimi ukryć. A przynajmniej próbować.

Działanie wbrew utartemu wizerunkowi chaoty [zachowania altruistyczne wobec innych, zachowania dobre] – 1 punkt
No właśnie. Caramelldansen? Czemu nie ^_^’

Dobrzy
Przekabacenie złego na dobrą stronę/ocalenie życia/uleczenie z obłędu – 10 punktów
Złego = złego. Nie koniecznie chaoty. Kogoś zepsutego, postępującego źle, po prostu. Postępującego źle od lat. Nie kogoś, kto po raz pierwszy uderzył swojego psa.
Ocalenie życia – oczywiste.
Uleczenie z obłędu bywa bardzo trudne. Trzeba udowodnić pacjentowi, iż to czego się lęka nie jest godne jego lęku.

Zabicie demona – 7 punktów
Śmierć bakłażanom! Problem w tym, że demonów jest póki co mało. Astaroth to jedyny w zasięgu. A jego naprawdę nie chcecie zabijać... bo on wróci ^_^’’’

Egzorcyzm – 5 punktów.
Na opętańcu. Zaliczają się tu również przedmioty/rośliny/zwierzęta opętane. A więc Chimeriony także. Zabicie Chimeriona to po prostu zabicie atakującego nas wroga, za co PS`ów nie ma. Odopętanie go to 5 punktów. Aczkolwiek przyłożenie do Chimeriona czegoś z mocy Almanakh lub Lavendera wymaga dużej zręczności i może skończyć się utratą zdrowia lub życia...

Uleczenie kogoś/opatrzenie ran – 2 punkty

Uleczenie z jednego z siedmiu grzechów głównych – 2 punkty
Czasochłonne i wymaga siły perswazji nie użycia życia.

Pomoc komuś w potrzebie – 3 punkty
Wykonanie krótkiego zadanka/questu w którym robimy coś dobrego dla kogoś kto potrzebuje pomocy.

Ocalenie cudzej własności – 1 punkt.
Czegoś cennego. Nie ocalenie cukierka który spadł przed psem.

Obrona/Wywołanie w kimś silnej wiary, miłości, pokoju – 3 punkty.
Miłości wobec Światła znaczy się... Jeśli uda się nam szarego człowieka przemienić w gorliwego wojownika Światła, to jest to! Jeśli zamknięcie pysk bluźniercy wychwalającemu Chaos. [nie praktykujcie na członkach drużyny ^_^' Tudzież jak dotąd, marudzenie Kejsi starczy]

Publiczne odprawienie modlitw na cześć Światła – 2 punkty [musicie zbudować sobie ołtarzyk i modlitwę wymyślić ładną]
Ołtarzyk-mównicę na którą ktoś wlezie i odprawi modlitwę. Ołtarzyk ma być z białego materiału i musi mieć na/w sobie symbol Bieli [liczba 3, trójkąt równoboczny]. Im więcej odbiorców tym lepiej. I powinni to być „innowiercy”. Uważajcie na pomidory, jajka, i sztylety do rzucania.

Zakładanie trwałych obiektów kultu [symbole bieli- liczba 3, trójkąt równoboczny] – 1 punkt
Wszystko co jest wielkie, trwałe, nie ginie od deszczu, wiatru, słońca, ani nadepnięcia, wszystko co ma szansę przetrwać kilkadziesiąt lat, jest takim obiektem. Uważajcie jednak na chaotów. Oni nie tolerują takich atrakcji w krajobrazie, więc najlepiej je przed nimi ukryć. A przynajmniej próbować.

To generalne koncepcje. Poszczególne problemy rozważymy jak się zdarzą.
Za bierny udział w czymś [ktoś wykonuje za nas większość roboty a my dokładamy coś małego od siebie] mogą też czasem przypaść PS w wysokości ˝. Przykład z komentarza pierwszego był ironią, mam nadzieję dobrze zrozumiałą. Bezczynne gapienie to nie bierna akcja i za to nie ma nic.

Zaraz ruszy post nr 1. Proszę nowych graczy o opis swojego wyglądu!

Eh nie mogę wysłaĆ obrazka na PW. Mogę wasze maile na PW dostaĆ??
 
__________________
- Heh... Ja jestem klopotami. Jak klopofy nie podoszają za mną, pszede mnom albo pszy mnie to cos sie dzieje ztecytowanie nienafuralnego ~Dirith po walce i utracie części uzębienia. "Nie ma co, żeby próbować ukryć się przed drowem w ciemnej jaskini to trzeba mieć po prostu poczucie humoru"-Dirith.

Ostatnio edytowane przez Almena : 13-05-2008 o 22:44. Powód: mail;(
Almena jest offline