Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-05-2008, 13:19   #210
Eliasz
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Otwieram pole techniko-mechaniki.

Podstawowe info: W walce macie tyle ruchu, akcji , ciosów na ile pozwala wam AKTUALNA szybkość - czyli naturalna SZ pomniejszona przez zbroję.
Szybkość naturalną używać będziemy do sprawdzania zaskoczenia ( percepcja)

Zaatakowanie w tej samej rundzie walki innego przeciwnika wymaga poświęcenia jednego ataku.

Rany będą wam naliczane oddzielnie i oddzielnie będziecie sie z nich kurować. Salin np szybciej wyleczy ranę na glowie, podczas gdy ta pod piersią jeszcze się będzie kurować. Gdyby zsumowć jej obrażenia kuracja zajęłaby miesiąc i 2 tyg. A tak, po miesiącu czasu bedzie juz zdrowa ( bo głowa już po 2 tyg będzie)


W jednej rundzie albo atak magią albo atak wręcz.
 

Ostatnio edytowane przez Eliasz : 14-05-2008 o 13:21.
Eliasz jest offline