Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-06-2008, 19:04   #1
Umbrean
 
Reputacja: 1 Umbrean nie jest za bardzo znanyUmbrean nie jest za bardzo znanyUmbrean nie jest za bardzo znanyUmbrean nie jest za bardzo znanyUmbrean nie jest za bardzo znanyUmbrean nie jest za bardzo znany
Rycerze bez miecza - Jak przetrwać nie walcząc?

Słuchajcie ludziska! Nie samą spluwą człowiek walczy, no i miecza tu nie mam na myśli. Ej koleś! Tak do ciebie mówię, pięści też odpadają.
Do czego zmierzam. Czy wiecie że postacie bez konkretnych zdolności bojowych są w stanie dłużej pożyć od tych bojowych? Wiem, jest trochę więcej kombinowania niż zazwyczaj, ale na pewno się opłaca. Choćby i dlatego aby raz zagrać inaczej.
Teraz macie okazje żeby pokazać na co stać wasze przepromieniowane mózgi! Dajcie w tym temacie kilaka koncepcji opisów postaci nie-bojowych, które dadzą sobie rade przetrwać w brutalnym świecie. Może to zachęci do robienia bardziej ciekawych drużyn do sesji NS i Fallouta.

Idąc prostym przykładem przedstawiam wam Ed'a
Więc Ed, ten nie pozorny kordupel z osiołkiem to istny kiler! 168 wzrostu, z wagą 42 kg. Ubrany w bardzo modne wdzianko twórcy: "Co popadnie".
Bardzo gadatliwy. No zapytajcie osiołka, potwierdzi to! No dobra. Żaden człowiek tego nie potwierdzi...
Ed jest postacią opartą na Sprycie i Percepcji w heroicznych wymiarach. Sprawdza się w głównie w chemii i zastawianiu pułapek (tzn. zatrutych pułapkach). Ed'a nikt nie zna i w zasadzie nikt nie dotyka, jest niemal zaliczany do szczurów. Pochodzi z missispi i jest nieco uodporniony na chemię.
Znając mroczną tajemnicę Ed'a pewnie zeszlibyście mu z drogi. Ale spotykając go na pustyni jest zwyczajnym nie wartym zabiegu szaraczkiem.
Wady:
-Kompletna nie bojowość (siły tyle aby być w stanie zastawić pułapkę)
-Niski udźwig (już wiecie po co mu zwierzak, na biedę można go też zjeść )
-Charakteru to on też nie ma, czyli robi w gacie na widok wszystkiego co większe od niego (czyli prawie na widok wszystkiego. Kiedyś się zsikał na widok Osła w nocy :P )

Zalety
-Ogromny udźwig (mam tu na myśli osła)
-Przy połączeniu chemii i pułapek można ubić niemal wszystko, nie stawiając się osobiście do walki. Pułapki nie wytwarzają ciepła i rzadko mogą być rozpoznane jako zagrożenie przez maszyny.
-Na percepcji i sprycie opierają się wszystkie umiejętności niezbędne do zdobywania żywności i samodzielnego wytwarzania sprzętu.
-Jest po prostu najlepszy

A teraz czekam na wasze pomysły
 
__________________
Bądź Aniołem dla innych, a oni będą nimi dla ciebie.

Weteran MG Neuroshimy/Fallouta służy radą, GG :5387875
Umbrean jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem