Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-07-2008, 23:49   #1
DrHyde
 
DrHyde's Avatar
 
Reputacja: 1 DrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłość
[Autorska - Storytelling] "Bestia"

"Bestia"







16: I sprawia [tj. Bestia ] ,że wszyscy mali i wielcy, bogaci i biedni, wolni i niewolnicy otrzymają znamię na prawą rękę lub na czoło

17: i że nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia - imienia Bestii lub liczby jej imienia

18: Tu jest [potrzebna] mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy: liczba to bowiem człowieka. A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.

Apokalipsa św. Jana ( 13,16-18 )
















1 listopad 1890 roku

Do rąk Lorda Williama Cromwella


Z raportów agentów naszego wywiadu wynika, że nieubłagalnie zbliżamy się do dnia, którego wszyscy się obawialiśmy. Na terenie hrabstwa Kent, niepokojąco blisko naszej siedziby, zauważyliśmy nadmierną aktywność sił opozycji. Prawdopodobnie pojawili się też Zjadacze Grzechów, co jest dla nas oczywistym sygnałem. Niestety nie mogę zawrzeć zbyt wielu informacji w liście, ponieważ śmiem domniemywać, że nasza poczta jest infiltrowana.
Oto rozkazy z siedziby sztabu w Londynie.

Pilnie stawić się na zebranie Rady Najwyższej.

Zmobilizować tak wielu członków Zakonu Białej Róży, jak tylko jest to możliwe.

Nie możemy dopuścić do połączenia się dwóch wymiarów i przede wszystkim wszystko musi pozostać w tajemnicy przed światem.

Jeśli Bestia się narodzi, to niech Bóg ma nas w swojej opiece, bo tylko on będzie w stanie się mu przeciwstawić.


Uniżony sługa Korony

Roy Stephenson










Witam w nowej rekrutacji, która jest wstępem do sesji autorskiej. Zacznę od konkretów. Akcja rozgrywa się na początku w Londynie roku 1890. Świat jest taki jaki go znamy z historii, chyba, że ktoś będzie chciał sobie pograć jedną z tych specjalnych ról, które przyszykowałem. Nie będę zdradzał historii tym, którzy chcą grac normalnymi ludźmi, więc zdradzę jedynie ogólnikowo możliwe „nienormalne” role.




Zjadacz Grzechów –



Osobniki najczęściej płci męskiej, aczkolwiek krążą pogłoski, że nie posiadają określonej płci. Żyją tak długo, ile dadzą radę uciekać przed śmiercią. Trudnią się konsumpcją ludzkich grzechów przed śmiercią, aby Ci mogli dostąpić łaski w niebie. Brudna robota oczywiście ma swoje plusy i minusy. Plus jest taki, że osoba za każde oczyszczenie duszy, przedłuża swój żywot. Nikt tak naprawdę nie wie o ile, ale nazywa się ich powszechnie Nieśmiertelnymi Grzesznikami. W praktyce się to określenie jednak nie sprawdza. Powodem tego jest to, że grzesznik za każdym razem gdy „zjada” grzech ściąga na siebie uwagę Zła w całej okazałości.
Poza tym posiadają pomniejsze moce. Ciężko skłonić ich do współpracy z Zakonem.

PS. Nie wiem ile ma to wspólnego z filmem „Zjadacz Grzechów”, gdyż go nie oglądałem.



Śledczy –



Kobieta lub mężczyzna. Posiadają nadludzkie moce i współpracują czynnie z Zakonem Białej Róży. Potrafią przenikać do świata równoległego. Są tajnymi agentami oddanymi Koronie i w pełnie znają historię załamania bariery między dwoma wymiarami. Żyją w asymilacji ze względu na ich wygląd, który zazwyczaj jest wypaczony przez skoki między światami. Zazwyczaj żyją samotnie w siedzibach zapewnionych przez Zakon.



Templariusz Zakonu Białej Róży –



Zbrojna część zakonu. Zajmują się tym co Śledczy, ale w naszym świecie. Ich podstawowe obowiązki to obrona siedzib Zakonu i eliminowanie ludzi współpracujących ze Złymi.
Często żyją w społeczeństwie, ukrywając swój prawdziwy zawód. Nie posiadają mocy, ale mają zapewnione odpowiednie „zabawki” do obrony własnej.



Bracia Zakonni –



Wszyscy Ci, którzy należą do zakonu, a nie trudnią się powyższymi profesjami. Znają historię, są zazwyczaj bogaci i wpływowi. Posiadają moc potężniejszą niż Śledczy. Często żyją w społeczeństwie, ukrywając swój prawdziwy zawód.



Mutanci –



Ludzie, którzy zatracili swoje człowieczeństwo do takiego stopnie, że ich wygląd nie przypomina już człowieka, tylko Złego. Posiadają jednak uczucia jak człowiek. Współpracują z Zakonem, lecz ich natura jest zdradliwa. Często potrafią więcej zepsuć niż pomóc. Są bardzo potężni ponieważ ich osoba jest w połowie człowiekiem w połowie potworem lub demonem.






Tak się przedstawia spis dostępnych ról. Poza tym, możecie grać nawet kanalarzami lub szlachcicami. W przypadku powyższych ról proszę o kontakt na pw lub gg (w podpisie).
Jeśli nie interesują was te role możecie zagrać normalnym nie świadomym niczego człowiekiem (mam nadzieję, że i tacy się znajdą). Oczywiście osoby mają być mieszańcami Londynu. Nie muszą być rodowitymi anglikami. Nie będzie to czysty storytelling. Będą elementy mechaniki, ale nie będzie to nic skomplikowanego. Mechanikę poznacie w dziale komentarze, gdy wystartuje sesja. Do tego czasu skoncentrujcie się na stworzeniu bardzo dobrej KP, która powali mnie na kolana.
Poszukuję graczy z dużą wyobraźnią i mile widziana znajomość chociaż minimalna czasów w jakich będziecie grać.



Co ma się znaleźć na KP:



1.Imię i Nazwisko
2.Charakter i Psychika
3.Historia Postaci
4.Zawód + Rola ( jeżeli jest w Tajnych Służbach )
5.Narododwość
6.Majątek
7.Ciekawostki
8.Avatar postaci w realiach lat 1890 (wyjątkiem jest oczywiście Śledczy i Mutant)




Pewnie pytania się jeszcze zrodzą, więc czekam na posty w temacie. Rekrutacja jest otwarta do 20 Lipca (wstępnie – jeśli ktoś się zgłosi ale się spóźni z KP dwa dni to go nie zlinczuje). Post jeden na tydzień lub na 10 dni, zobaczymy jak się dogadamy. Potrzebuje od 4 do 6 osób. Jeśli będzie więcej, to zobaczymy co z tym zrobię. Jeśli będzie mniej, to sesja nie ruszy.


Czekam na zgłoszenia i pozdrawiam.


-Hyde-
 

Ostatnio edytowane przez DrHyde : 06-07-2008 o 19:32. Powód: Zmiana dat i wymogów konstrukcji KP.
DrHyde jest offline