hmm, przykłady wymyślony na poczekaniu:
1. Coś ala "Piła"
Jeden bohater zostaje uwięziony,jakiś NPC jest przykuty do ściany, w jego brzuchu jest klucz do wyjścia, jeśli się rozwali łańcuchy (gracz ma pełen asortyment broni itd), miejsce akcji spłonie (czy coś w tym stylu). Bohater wybiera pierwszą propozycję
NPC umiera, gracz ucieka, w dalszej części podróży ma koszmary oraz odwiedza go duch zabitego NPC`a (gracz musi poczuć się winny). Bohater wybiera drugą propozycję
Bohater niszczy łańcuchy, okazuje się ,że spalenie miejsca akcji był zwykłym blefem. Póżniej gracz spotyka NPC`a, który chce go zabić/okraść.
2.
Bohater ma za zadanie odnależć jeden magiczny kamień (kamieni jest 5, ale potrzebny jest tylko 1). Bohater natyka się na wioskę chronioną przez jeden z kamieni. (przyjmijmy ,że kamień chroni większy obszar od zła) Bohater wybiera pierwszą propozycję
Bierze kamień, wioska zostaje zaatakowana przez zastępy umarlaków, wszyscy mieszkańcy giną. Ludzie w miastach do bohatera nie mają już zaufania. Bohater wybiera drugą propozycję
Nie bierze kamienia, wszyscy żyją dobrze i szczęśliwie, ale MG nie daje możliwości zdobycia innego kamienia w dalszej części gry. |