Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-08-2008, 17:10   #8
behemot
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 135 behemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znanybehemot wkrótce będzie znany
Co do stworzenia Blade'a w WoD to wszystko się da, tylko pytanie po co? Najprostszą metodą jest znalezienie odpowiednio wyluzowanego MG i spoić go alkoholem, myślę, że wtedy da się przekonać do półwampira, którego matka przy porodzie została ugryziona przez radioaktywnego wampira. (dobra, zdaje sobie sprawę, że to twórcy Blade nie posunęli się, aż tak daleko, ale to tylko świadczy o braku konsekwencji)

Nazywanie filmu Blade (czy underworld) korzeniem WoD jest chyba pewną przesadą, ale filmu nie widziałem, więc się nie wypowiadam.

Jeśli chciałbyś przeczytać fajne sesje w Wampira to forum jest dobrym miejscem:
DELIRIUM - zapewne jak przeczytasz tę sesję skorzystasz bardziej niż po kolejnym odcinku Blade'a czy Buffy postrach wampirów.
Niedługo powinna ruszyć sesja MigdaelETher z Mroczne Wieki, w sam raz jak skończysz z Delirium

Niestety nie znalazłem, żadnego fajnego tematu o filmach/książkach około wodowych, dziwne bym powiedział. Może ktoś pomoże i podeśle dobry link? Od siebie dodam, ze warto poszerzać horyzonty i nie skupiać się na Blade, co chyba jest jasne. Z drugiej strony, żaden cwaniak nie może ci wmawiać jak masz grać. Więc jeżeli masz ochotę na sesje pełną krwi, katan i salw z dwóch DE przez lateksową pannę. Yeah! Go On!

Sporo informacji o Wampirze (ale też Ghulach) można znaleźć na Wampir Maskarada

A teraz do meritum, czyli techniczne możliwości zagrania półwampirem i istotami wampiropodobnymi.

Dhampir z krwi Kaina - czyli człowiek, którego jedno z rodziców było wampirem (pokolenie XV), a drugie człowiekiem. Ważne jest niskie pokolenie wampira, tylko wtedy możliwy jest skuteczny seks. Wampiry rzadko uczestniczą w wychowaniu dziecka (ze strachu o siebie, lub o nie) więć Dhampir zazwyczaj jest sierotą no i ogólnie jego życie za udane nie jest. Dhampir jest człowiekiem, jeśli chce może wieść typowo ludzkie życie, a krwi używać rekreacyjnie. Może też ruszyć na krucjatę przeciwko zuuu i takie tam.
W oczach wampirów: Cammarilla cię nie lubi, bo jesteś owocem złamania maskarady. Dla Sabatników jesteś bydłem z lepszym nadzieniem, mniami.
W oczach ludzi: O ile nie robisz nic dziwnego można żyć wśród ludzi, tylko... psychika takich postaci jest lekko rozchwiana.
[podręcznik Time of thin Blood]
Notka Mechaniczna
- statsy jak u człowieka, Dyscypliny Potencja 1 + jedna spośród(odporność, potencja, akceleracja, nadwrażliwość, prezencja, niewidoczność, dominacja) nie może mieć Dyscypliny powyżej 1,
- Dhampiry mogą mieć dzieci, nie mogą przemieniać, nie mogą tworzyć ghuli ani więzów krwi, mogą jeść (a nawet muszą) są odporne na światło,
- Dhampir nie musi pić krwi, sam se tworzy 1PK/dzień, ten punkt jest metafizyczny i nie ma nic wspólnego z krwią, może też przyjmować krew wampirów i ghuli (a fuj) by uzupełnić bak.
- Za to może używać ich do leczenia zwykłych ran
- A także do dopalania fizycznych (to jest już dziwne)
- W każdym Dhampyrze ciągle tkwi fragment Bestii (ale ST opanowania -3)
ufff.

Ogólnie wyroby wampiropodobne nie ciesza się niczyją sympatią (bo niby dlaczego) i stosunek prawdziwych wampirów można uprościć do: wykorzystaj lub zniszcz. Przy czym ja bym obstawiał, że najpierw postarają się wykorzystać takiego potwora, a dopiero potem zniszczyć.

Podejrzewam, że właśnie taki "wampir XVI pokolenia" byłby najbliższy Blade'owi.

Ale skoro już pisze, to mały przegląd

Dhampir Wschodu [Rodzina wschodu, Half Dammed Dhampyr] - czyli istota zrodzona z człowieka i Kuei-jin. Przy czym rodzina wschodu nie ma nic wspólnego z Kainem, właściwie to to w ogóle nie jest wampir tylko bardziej coś jak upiór (trafili do piekieł, ale tam ich nie chcieli więc wrócili na ziemię by naprawić swe winy +/-)
Niezależne Ghule - czyli dawny sługa wampira, który się "urwał", zabił, a może uciekł, a może mu zabili Pana. Nieważne, w każdym razie teraz potrzebuje krwi wampirzej by zachować swe moce. Ghul ciągle jest człowiekiem. Poza tym są mocno uzależnieni od krwi (również psychicznie) i ogólnie mało zrównoważone z nich typy.
Revnants - czyli rodzina Ghuli która powstała w wyniku eksperymentów niektórych wampirów (głownie Tremere i Tzimisce) mają fajnie bo regenerują sobie krew, mogą się rozmnażać i korzystać z vitae. Ich problem polega na tym, że wychowują się w społeczeństwie sługusów Tremere lub Tzimisce, czyli nie mogą być normalni. [Ghoul:Fatal Addiction, Sabat, Księga Klanu Tzimisce]

Taumaturgia + Zniekształcenie - z pomocą tych dyscyplin (odpowiedniej ścieżki Tau, lub rytuału) można stworzyć nie tylko Bladea, ale i Rosomaka z X-men pytanie tylko po co?

Podręcznik Łowcy - jest sobie taki dodatek do W:M (po polsku), który opisuje tych którzy polują na wampiry, lub też z innych powodów się nimi interesują. Przeważnie są to ludzie, czasem mają śmoc (choć nie jest to konieczne) - Numina. Generalnie jeśli chce się ktoś bawić w polowanie na wampiry (i nie tylko) to jest to dobra pozycja, bo da się jeszcze znaleźć na rynku a drogie nie jest.

No to tyle. GL&HF
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra
behemot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem