Wątek: Realizm w RPG
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-09-2008, 17:12   #34
Zapatashura
 
Zapatashura's Avatar
 
Reputacja: 1 Zapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputację
A co to za herezje?

Cytat:
Podchodząc do realizmu to on zależy tylko i wyłącznie od MISTRZA GRY
Od tego jest zestaw reguł. Jak mistrz gry zaczyna kombinować, to się go za uszy przybija do ściany. Jeśli podręcznik na coś pozwala, to można to zrobić.

Cytat:
W 4 edycji pisze wyraźnie, że trzeba być wyjątkowym szczęściarzem aby przepłynąć rzekę w pełnej zbroi płytowej.
A ja bym poprosił o stronę. Bo mam wrażenie, że nawet jak coś takiego pisze, to w fabularnych bzdurach, które w DnD są traktowane jako lekko opóźniony w rozwoju kuzyn.

Cytat:
W 4 edycji D&D 30 poziomowy wojownik ma prawie takie same szanse na przepłynięcie rzeki co pierwszo poziomowy gracz.
Hmm... 30 poziomowiec za sam level ma +15 do testu umiejętności, ponadto modyfikator z atrybutu wyższy co najmniej o 1. Daje to różnicę minimalną 16 do testu. A ST pływania zdaje się nie jest zmieniane przez tier. Chyba, że sie mylę, ale wtedy też 30 levelowiec bedzie o wiele lepszym pływakiem.

Cytat:
No chyba, że wyrzuci na kostce 20 to wtedy automatycznie przepłynie.
A to już jest kompletna herezja. 20 na kości nie jest automatycznym sukcesem w teście umiejętności.
 

Ostatnio edytowane przez Zapatashura : 05-09-2008 o 17:15.
Zapatashura jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem