Na przykładzie postaci Mrowa666; Zevarok Lie’veres – Włóczykij omówię sposób sprzędzenia KP. Gracz wybrał sposób losowy, rzucił w
Internetowa kostnica 9 raz 2k10 na atrybuty. Odrzucił jeden z rzutów zastąpił jeden z najniższy ze swoich średnią dla człowieka 11. Potem zgodnie ze swoja wolą rozdysponował rzuty dodając je do bazy dla człowieka.
Oto jak wygląda tabelka. Gwiazdką zaznaczono wzrost atrybutu wynikający z posiadanej zdolności strzelec wyborowy. Zmniejszona o jeden ilość Punktów Przeznaczenia PP wynika z posiadanej mutacji, ale jakiej o tym wie tylko gracz.
Nieścisłości wkradły się dopiero później gracz zapomniał o umiejętnościach i zdolnościach podstawowych dla człowieka. Jak już wcześniej pisałem można wybrać ogólne labo zdecydować się na jakieś z danego miejsca urodzenia w Imperium np. wybrać Hohland i otrzymać charakterystyczne dla tej prowincji umiejętności i zdolności. Przeoczył też umiejętność nawigacja ze schematu włóczykija.
Zapomniał też, a raczej ja zapomniałem go umieści, o zestawia początkowym wyposażenia, które posiada każdy gracz. Jest to broń jednoręczna (miecz, młot, palka, nadziak, buława topór itp.), porządnym ubraniu podróżnym składającym się z kaftana spodni, płaszcza skórzanych butów, derce, sztućcach, misce, nożu lub sztylecie, no i o pieniądzach w wysokości, 2k10 złotych koron imperialnych.
Umiejętności:
sekretne znaki (łowców)
leczenie
nawigacja
sekretny język (łowców)
skradanie się
sztuka przetrwania
targowanie
wiedza (Kislev)
Zdolności:
wędrowiec
obieżyświat
strzelec wyborowy* +5 US
Wyposażenie:
plecak
prowiant (1 tydzień)
namiot
bukłak z wodą