Jeszcze raz objaśnię sposób tworzenia KP bohatera na początku drogi.
Określamy atrybuty początkowe losując albo korzystając ze sposobu punktowego.
Następnie wypisujemy umiejętności i zdolności początkowe charakterystyczne dla rasy, pochodzenia. Potem do nich dodajemy wszystkie umiejętności i zdolności należne z racji profesji początkowej. Niekiedy musimy dokonać wyboru, jeśli są do wyboru w przypadku ochotnika powożenie albo pływanie zaś w zdolnościach broń specjalna (dwuręczna) albo błyskawiczne przeładowanie.
Ze schematu rozwoju atrybutów wybieramy jeden i powiększamy go o 1 rozwiniecie.
W cechach głównych każde +5 to jedno rozwinięcie (czyli +10 to dwa rozwinięcie).
W cechach drugorzędnych każde +1 to jedno rozwinięcie.
Ekwipunek jest suma przedmiotów początkowych i profesyjnych oraz zakupionych za wylosowane złoto.
Teraz Ochotnik Katharsisa.
Umiejętności:
Plotkowanie,
wiedza (imperium),
znajomość (języka staroświatowego),
Hazard,
Opieka nad zwierzętami,
Powożenie,
Przeszukiwanie – przeoczyłeś,
Rzemiosło (Kowalstwo),
Sposrzegawczość,
Sztuka przetrwania +10
Unik
Zdolności:
czuły słuch,
urodzony wojownik +5 WW * uwzględniono charakterystyce początkowej.
Zapomniałeś o zdolnościach z profesji.
Błyskawiczne przeładowanie,
Silny cios,
A tak będą wyglądać atrybuty bohatera