Masz rację cechę inicjatywa zastępuje ZR. Więc możesz zmienić atrybuty.
Umiejętności testuje się tak samo jak w pierwszej edycji. Zmiana jest, iż każdą z umiejętności można wykupić dwa razy uzyskując specjalizację. Za jedno dodatkowe wykupienie +10 do testu umiejętności a dokładniej do atrybutu, który się testuje. Oczywiście trzeba wyrzucić nie więcej niż testowany atrybut. Czyli np. wiedza INT = 45 wykupiona pojedyncza specjalizacja
Więc do testu wiedzy Int = 55 trzeba rzucić mniej niż ta wartość lub równo.
Zdolności zaś modyfikują atrybuty, testy albo dają jakieś cechy np. widzenie w ciemnościach.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |