Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-09-2008, 19:40   #31
Dimitrij Urianov
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
A to już jest zależne od lądowania - jeżeli jest to standardowe lądowanie, to pionowo osiada (na planetach przykładowo). Jeżeli statek zbiera myśliwce przed ewakuacją, obowiązują Combat Landings (lądowania z testem) - szybkie lądowanie i wyhamowanie wewnątrz hangaru.
Prosiłbym o komentarz odn. dynamiki walki.
Co do jej systemu mogę powiedzieć, że nie posiada tur - są za to sekwencje (sekundy). Dana akcja zajmuje konkretną ilość czasu (przykładowo - zanim Shepard zdążył wycelować w Raidera goniącego Eileen, ten kończył celowanie podjęte wcześniej. Raider podejmuje nową akcję w momencie, kiedy Shepard już wykonuje swoją - ostrzał (kolejka akcji - krótka seria, długa seria, rakieta).
Opis kończy się w momencie, gdy zakończyła się czynność Sheparda - jednak tamten Raider wciąż ucieka przed rakietą.
 

Ostatnio edytowane przez Dimitrij Urianov : 23-09-2008 o 20:32.
Dimitrij Urianov jest offline