Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-09-2008, 19:40   #31
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
A to już jest zależne od lądowania - jeżeli jest to standardowe lądowanie, to pionowo osiada (na planetach przykładowo). Jeżeli statek zbiera myśliwce przed ewakuacją, obowiązują Combat Landings (lądowania z testem) - szybkie lądowanie i wyhamowanie wewnątrz hangaru.
Prosiłbym o komentarz odn. dynamiki walki.
Co do jej systemu mogę powiedzieć, że nie posiada tur - są za to sekwencje (sekundy). Dana akcja zajmuje konkretną ilość czasu (przykładowo - zanim Shepard zdążył wycelować w Raidera goniącego Eileen, ten kończył celowanie podjęte wcześniej. Raider podejmuje nową akcję w momencie, kiedy Shepard już wykonuje swoją - ostrzał (kolejka akcji - krótka seria, długa seria, rakieta).
Opis kończy się w momencie, gdy zakończyła się czynność Sheparda - jednak tamten Raider wciąż ucieka przed rakietą.
 

Ostatnio edytowane przez Dimitrij Urianov : 23-09-2008 o 20:32.
Dimitrij Urianov jest offline  
Stary 24-09-2008, 16:01   #32
 
Deja vu's Avatar
 
Reputacja: 0 Deja vu miał trochę wstydliwych czynów w przeszłości
Dynamika walki jest całkiem wporzo. Mi się podoba.
Dynamika sesji trochę mniej.

Musimy odpowiedzieć sobie na kilka pytań wszyscy.

Albo piszemy raz dzienni jedno, dwa zdania (moim zdaniem to dobre jak gra się pbf na sms).

Albo jeden dłuższy, przemyślany i bardziej zadbany post raz na kilka dni, żeby nie pisać na siłę, albo odczepnego.

Ponadto dialogi pomiędzy graczami możemy prowadzać na PW i wrzucac je gotowe do sesji w swoich postach. Zaoszczędzi to czasu i nie będzie się sesja rozwlekać.


Niech MG ustali jedną technikę pisania wszystkim, to sesja będzie bardziej czytelna.
Jak piszemy dialogi, jak myśli, w której osobie pisze narrator opisów itd...

Kilka pytań bierzących.

1. Czy Kwisatz zna misję fregaty?
2. Co Kwisatz wie o tej planecie?
3. Jeśli wie to co to są za miasta?
3. Czy jest możliwość wglądu do mapy terenu? Mapka planety, okolicy chociaż? Każdy może to sobie inaczej wyobrażać, a tak byłoby jaśniej trochę.
4. Jak to jest z rozwijaniem specjalizacji i umiejętności?
 
Deja vu jest offline  
Stary 24-09-2008, 17:46   #33
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
W porządku - odpowiedzi nadlatują.
Jeden dłuższy, bardziej przemyślany post - o proste testy (czy przyszyłem urwaną nogę? Czy przyspawałem budzik do ściany?) przesyłać PW (albo rzucać samemu - mogę przedstawić kawałek beta-mechaniki). Faktycznie, dynamika sesji trochę zdycha (nie spodziewałem się pięciu graczy , miłe zaskoczenie.).
Dialogi przez PW - dobry pomysł.

Dialog
Myśl
Tekst normalny.

1. Znał część misji - zrzucić ludzi do poszukiwań 'tego czegoś'
2. To planeta-stolica Zynth, skałopustynia. Nie jest jednak tak dobrze strzeżona (poza terenami korporacji)
3. Tanis? Tanis to opuszczone miasto korporacji - służyło za kwatery sterującym budową stoczni. Miasto Pinakli to skalna formacja - właściwie las skalnych pinakli.
4. Specjalizacje/umiejętności rozwija gracz poprzez trening i różnorakie wszczepy. Trening - czas na strzelnicy/walka zależne od obecnego poziomu umiejętności.
Klasycznych 'pedeków' tu nie ma, tak samo jak profesji.

Edit:
Mimo tego chciałbym jakiś wyraz aktywności, że coś się toczy jednak. Ta sesja jest trochę jak wycieczka - napisana tak, by 'oprowadzić' nie tylko po planecie ale i paru innych miejscach. No i podczas walk lub sytuacji w stylu spadającej fregaty można zwiększyć tempo na rzecz długości postów - zachować szybkość akcji.
 

Ostatnio edytowane przez Dimitrij Urianov : 24-09-2008 o 23:09.
Dimitrij Urianov jest offline  
Stary 25-09-2008, 08:09   #34
 
Deszcz's Avatar
 
Reputacja: 1 Deszcz nie jest za bardzo znany
Cytat:
Jeden dłuższy, bardziej przemyślany post
Jestem za.
 
__________________
Skoro Martwi się nie żywią, to dlaczego Żywi się martwią?
Deszcz jest offline  
Stary 26-09-2008, 00:32   #35
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
Mam nadzieję jednak, że coś się ruszy.
Co ile dni mniej więcej post? 2-3?
Poszło. Od teraz ruszamy z tą dłuższą wersją. Ja jestem często, na PW/komentarze odpiszę. Nie bójcie się też spiskować przeciw MG, snuć planów przez PW między graczami.
No i jest mapka. Nie wyłączę jej
 

Ostatnio edytowane przez Dimitrij Urianov : 26-09-2008 o 21:54.
Dimitrij Urianov jest offline  
Stary 28-09-2008, 21:24   #36
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
Coś się rusza czy nie?
 
Dimitrij Urianov jest offline  
Stary 28-09-2008, 23:33   #37
 
Deja vu's Avatar
 
Reputacja: 0 Deja vu miał trochę wstydliwych czynów w przeszłości
Jeden post na kilka dni to dla mnie optymalna sprawa.

Może (sugeruję tylko ) ze względu na nadzwyczajną sytuację, historyk lub nawigator mógłby uchylić rąbka tajemnicy odnośnie misji, bo ciężko jest ją kontynuować po omacku :P

Deszcz w sesji nie wrzucaj pytań do MG, co on sobie życzyłby żebyś zrobił. To Ty kierujesz swoim bohaterem. Jak masz pytania, to do tego celu są właśnie te komentarze
 
Deja vu jest offline  
Stary 29-09-2008, 07:40   #38
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
Początkowy cel misji był z założenia prosty: 'Dowiedzieć się co przerwało konstrukcję. Ewentualnie przywieźć to coś z powrotem.'
Jeżeli coś było w stanie przerwać tak ogromny projekt jak ta stocznia (Informacyjnie, większe statki w DE mają kilka rozmiarów - Capital, jak np. niszczyciele i lotniskowce, Super Capital - ciężkie krążowniki, które już naprawdę mogą przechylić szale całej wojny i Megality - te są praktycznie nie do zbudowania w normalnych warunkach, potrzebują ogromnych funduszy i czasu. Każdy z nich jest unikalny dla swojej frakcji. Przykładowo okręt SOL wypuszczony jest ze stoczni w krótszym czasie z podstawowym uzbrojeniem, pozwalając graczowi na późniejszą rozbudowę, okręt korporacji NanoTec może się składać i rozkładać za każdym razem uzyskując inną konfigurację. Megality/capitale jednak nie są dziennym mięsem armatnim - ich użycie wchodzi w grę jedynie gdy wojna osiągnie pełną skalę.)
to z pewnością przyda się konkurencji, czyli wam. W chwili obecnej wchodzi jeszcze w grę ucieczka z planety i... faktycznie jest szpieg.
Kto jest szpiegiem? Nie powiem. Szpieg jednak obserwuje was i będzie robił wszystko, by nie dać się złapać. To nie jest samobójca.
Samemu można takim szpiegiem być (coś dla fanów agenta 007).
 
Dimitrij Urianov jest offline  
Stary 29-09-2008, 08:09   #39
 
Deszcz's Avatar
 
Reputacja: 1 Deszcz nie jest za bardzo znany
Cytat:
Deszcz w sesji nie wrzucaj pytań do MG, co on sobie życzyłby żebyś zrobił. To Ty kierujesz swoim bohaterem. Jak masz pytania, to do tego celu są właśnie te komentarze
Spoko.
 
__________________
Skoro Martwi się nie żywią, to dlaczego Żywi się martwią?
Deszcz jest offline  
Stary 30-09-2008, 22:45   #40
 
Dimitrij Urianov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumnyDimitrij Urianov ma z czego być dumny
Cóż, jako, że może się pojawić opóźnienie (Brak pisarza trochę nas tu stopuje), wyjaśnię conieco na temat ekwipunku (który Deszcz przypadkowo potrącił zapalniczką).
Potrzebowaliśmy nieco innego systemu ekwipunku niż standardowy "Udźwig'n'plecak". Udźwig wprawdzie pozostał - w formie 2 kilogramów na każdy 1 punkt siły. Dochodzi jednak jeszcze pojemność i same pojemniki z ekwipunkiem.
Pojemniki to oczywiście nie torebki termoizolacyjne - to choćby kieszenie, zasobniki przy pasku (są to pojemniki małe). Są też plecaki (średnie/duże). Każdy różni się pojemnością (np. mały ma max. pojemność 2). Każdy przedmiot ma rozmiar (od 1 do 10). 1 to coś mieszczącego się na dłoni. Mały pistolet to 2, Pakiet medyczny to 4. Skrzynka z przyborami medycznymi/narzędziami 5. Szynowa rusznica przeciwpancerna SOL lub karabin jonowy Zynth to 7. 10 to coś naprawdę wielkiego, ręczne działo niemalże.
Jakie jeszcze ma to znaczenie? Szybciej wyciągniesz granat z kieszeni niż z plecaka (2 sekundy na wyciągnięcie granatu z kieszeni, ale już 10 na wyciągnięcie go z plecaka).
Marine nosi duży plecak (10). Czempionem jest wśród was Baltazar z sporym plecakiem i torbą (łącznie 20). Każdy z was ma początkowo cztery kieszenie (4*2) i trzy pojemniki przy pasku (3*3) do zagospodarowania według własnych potrzeb (nie napychać tego granatami proszę, to niebezpieczne. Granat to mały przedmiot. Istnieje kilka rodzajów, mogę podać na wasze własne ryzyko )
Ponadto do podziału między was -
4 pistolety 10mm z nasadką anti-armor - to standardowa broń przyboczna. Ustrzelenie maszyny samą amunicją 10mm jest dość trudne, ale praśnięcie nabojem AA (wybuchowy) zwykle kończy się widowiskowo. Każdy 2 magazynki po 14 naboi. Do podziału 9 pocisków AA.
2 pistolety 7mm half plasma - zaawansowana broń. namagnetyzowany pocisk wylatujący otoczony jest warstwą plazmy, która zwiększa siłę przebicia. Każdy z 3 magazynkami, 1 starczy na 10 strzałów.
3 karabinki szturmowe Issue-2 każdy po 2 magazynki 50 naboi. Standardowa broń naziemna VMS, celna i dość groźna. Trzy tryby ognia (Semi-auto, burst, full auto), 2 sloty na podczepienie dodatków.
1 strzelbę półautomatyczną - shotgun powraca. Pocisk jest wyrzucany przy pomocy zestawu elektromagnesów, po czym rozszczepia się na 25 igieł szatkujących wszystko na swojej drodze. Można przestawić w tryb Flechette, pocisk eksploduje po odpowiednim czasie od wystrzelenia.
Do broni można załadować różne naboje, jeżeli ktoś jest chętny się dowiedzieć to pisać tutaj.
Do dyspozycji 3 magazynki po 8 pocisków standard.
1 rakietnica Mark-six heavy support. To co wszyscy uwielbiają. Magazynek (!) mieści 2 pociski. Macie 4. Trafionego trzeba zmywać z sufitu. Miłej zabawy
//początkowo miałem podrzucić zwykłą rusznicę ppanc... ale pocisk nie wybucha.//
Dodatkowo:
3 granaty high-explosive
2 granaty z napalmem
2 * aLAM (advanced laser-aim module, redukuje karę za strzelanie bez mierzenia. Można do wszystkiego podpiąć.)
3 * zielony pakiet medyczny
1 * żółty pakiet medyczny
Dalszy ciąg ekwipunku dorzućcie sami - zapalniczki, scyzoryki (panowie, proszę bez mieczy dwuręcznych.).
Edit:
Zapomniałem dodać - dużą broń można powiesić na plecach (jeżeli nie ma się pojemnika), wtedy już nic dodać nie można.
 

Ostatnio edytowane przez Dimitrij Urianov : 01-10-2008 o 07:52.
Dimitrij Urianov jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:03.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172