Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-09-2008, 19:04   #106
Mortarel
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
Koniec żartów... walczcie o życie waszych postaci.





zestawienie odległości. Jedna kratka= 2 m

Bieg/Szarża/ Odwrót: akcja podwójna

Ruch: akcja zwykła

Jeśli ktoś chce biec lub szarżować w tunelu pokrytym grubą warstwą szlamu, musi wykonać dodatkowy test na zręczność. Nieudany test oznacza poślizgnięcie się i upadek w połowie drogi możliwej do przebycia, postać musi poświęcić akcję na podniesienie się.

Np. Biegnę do potwora (poświęcenie akcji na ruch) -> nieudany test na zręczność= upadek w połowie drogi i powstanie ( poświęcenie akcji)

Zasada ta będzie się tyczyć obszaru lochów, pokrytego grubą warstwą szlamu. Będę o tym informował w moich postach. Może zdarzyć się tak, że postać z szybkością np. 5 będzie mogła przebyć biegiem 30 m. Jeśli jej test okaże się nieudany, postać upada na 15 metrze. Jeśli w tym miejscu będzie znajdował się wróg, postać nie musi wstawać. Może atakować z pozycji leżącej. Jednak to wiąże się z modyfikatorem -10 do WW. Jeśli jednak postać wstanie, niemoże wykonywać więcej akcji w tej turze.

Jeśli potwór będzie znajdował się w odległości mniejszej, niż połowa drogi. Postać przewraca się obok potwora, więc może atakować od razu z pozycji leżącej.
 

Ostatnio edytowane przez Mortarel : 24-09-2008 o 19:44.
Mortarel jest offline