|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
23-09-2008, 18:57 | #101 |
Reputacja: 1 | Posłuchaj i tu się mylisz, nie wiesz czy na tym terenie nie działają siły chaosu a jeśli działają to MG może uznać, iż szansa wystąpienia manifestacji chaosu jest większa, a co za tym idzie rzucić dodatkowymi kościmi chaosu. Może być ich w zależności od decyzji MG do 4, więc sam widzisz bardzo ważne jest rzucanie, chyba że od razu zakładasz, iż zawsze przyzywasz demony, które się na ciebie rzucają i rozrywają na strzępy.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 23-09-2008 o 19:00. |
23-09-2008, 19:20 | #102 |
Reputacja: 1 | Zabiłbym, aby ukazać, iż igranie z mocami chaosu, czyli czarowanie jest niebezpieczną sztuką. W innym wypadku postacie magów w wrhammerze są tak potężne, że praktycznie nie potrzebne są im inne postacie graczy, ponieważ sami stanowią olbrzymią moc. Na forum zabicie nawet jak się wyda PP, aby go uniknąć niweluje na jakiś czas z rozgrywki danego gracza. Jeśli w przygodzie mają być demony to będą o to się nie martw, dodatkowe nie zmienią rozgrywki. Daleko w Opolskim.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
23-09-2008, 22:16 | #103 |
Reputacja: 1 | Od jutrzejszego rana do piątkowego wieczora jestem nieobecny, do internetu nie będę miał dostępu, po powrocie, naturalnie, odpiszę należycie. |
23-09-2008, 22:27 | #104 |
Reputacja: 1 | dobrzE nie ma problemu |
24-09-2008, 13:53 | #105 |
Reputacja: 1 | A póki co idziemy dalej... chyba już wszyscy odpisali? To czekamy na MG, mniam. To na razie najsmaczniejsza sesja na forum. |
24-09-2008, 19:04 | #106 |
Reputacja: 1 | Koniec żartów... walczcie o życie waszych postaci. zestawienie odległości. Jedna kratka= 2 m Bieg/Szarża/ Odwrót: akcja podwójna Ruch: akcja zwykła Jeśli ktoś chce biec lub szarżować w tunelu pokrytym grubą warstwą szlamu, musi wykonać dodatkowy test na zręczność. Nieudany test oznacza poślizgnięcie się i upadek w połowie drogi możliwej do przebycia, postać musi poświęcić akcję na podniesienie się. Np. Biegnę do potwora (poświęcenie akcji na ruch) -> nieudany test na zręczność= upadek w połowie drogi i powstanie ( poświęcenie akcji) Zasada ta będzie się tyczyć obszaru lochów, pokrytego grubą warstwą szlamu. Będę o tym informował w moich postach. Może zdarzyć się tak, że postać z szybkością np. 5 będzie mogła przebyć biegiem 30 m. Jeśli jej test okaże się nieudany, postać upada na 15 metrze. Jeśli w tym miejscu będzie znajdował się wróg, postać nie musi wstawać. Może atakować z pozycji leżącej. Jednak to wiąże się z modyfikatorem -10 do WW. Jeśli jednak postać wstanie, niemoże wykonywać więcej akcji w tej turze. Jeśli potwór będzie znajdował się w odległości mniejszej, niż połowa drogi. Postać przewraca się obok potwora, więc może atakować od razu z pozycji leżącej. Ostatnio edytowane przez Mortarel : 24-09-2008 o 19:44. |
24-09-2008, 20:12 | #107 |
Reputacja: 1 | Moja postaćwykonuje ruch odwrót, dzięki czemu znajduje się w sali głównej. Co by nie było niedomówień. |
24-09-2008, 21:45 | #108 |
Reputacja: 1 | Zobaczymy czy chociaż pokonacie tych skavenów. |
24-09-2008, 21:46 | #109 |
Reputacja: 1 | Eh szkoda Maciass0, bo mi w sumie postac Baby Jagi wydawała się właśnie ciekawym kontrastem z resztą drużyny...coż Twoja wola mam nadzieję, że nie raz nas postraszysz
__________________ "Rzeczy trudne wymagają czasu. Rzeczy niemożliwe wymagają trochę więcej czasu" |
24-09-2008, 22:10 | #110 |
Reputacja: 1 | A kolega jednak tak się nie zmienił. Ładnie lałeśwodęo zmianie. jednak "kim sięurodzisz taki zostaniesz do śmierci" Dobrze, dobrze Jeszcze zobaczymy kto się będzie śmiał ostatni Pozdro |