Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-12-2005, 17:56   #4
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
EverQuest- Prawda i Fakty

[center:6074f7d946]Światy[/center:6074f7d946]
  • Avalon
    Świat ten istnieje wyłącznie nad chmurami. Są one ostateczną granica i nikt kto próbował je przebyć nie wrócił. Wszelka fauna i flora istnije wyłącznie na szczytach gór i latających wyspach które są szczątkami legendarnego kontynentu stworzonego przez Pionerów.
    Także nieliczne osiedai ludzi i cywilizowanych ras unoszą się nad chmurami. Kilka położonych jest na wyspach
    , tak jak Factoris, kilka wybudowanych jest na zboczach najwyższych gór których szczyty przebijają śmiertelnych strażników.

    [center:6074f7d946]Midgard[/center:6074f7d946]
    Midgard jest wyjątkiem pośród miast. Znajduje się na dzieśięciu niezwykłych wieżach z stopu metali i kryształów, które prawdopodobnie sięgają powieszchni.
    Tutaj znajdują się największe fabryk i wytwórnie na tym świecie. Dzielnice ułożone są warstwowo, najniżej sa to fabryki oraz slumsy[mieszkają w nich ludzie których nie stać na opuszczenie miasta], wyżej to magazyny i porty, w środku znajdują się osiedla mieszkaniowe. Wyżej to kolejno:Targ, urząd i Domena Księcia Arvila Behemota.


    [+5][+4]Domena Księcia miasta
    [+3]Urzędy Miasta
    [+2][+1]Targ
    [0]Dzielnica mieszkań
    [-1][-2]Porty
    [-3]Magazyny i Maszynownia
    [-4]Fabryki


  • Arica
    Wielkie przestrzenie pokryte lasami, potokami, górami i jeziorami. Oseidla istot są porozrzucane po całym globie. Lasy szumią tutaj cicho i spokojnie I padają pod naporem siekier i pił. Cywilizacja z impetetem wchodzi w dzikie zakątki w którym nie staneła do tej pory ludzki noga[lub innych mądrych stworzeń].
    Małe państewka, pomimo wielkich terytoriów, biją się zażarcie o każdy piedź ziemi niczym lwy. Każdy kto chce zarobić, a potrafi odnaleźć się w chosie wojny może zdobyć pieniądze i sławę.
    Jednym z takich jest najemny dowódca -Zaraki Kenpachi.
    Jego umiejętności pomagały mu wygrać bitwy które wyglądały na przegrane.
    Ogólnie liczą się tutaj 3 królestwa:
    Wielkie Królestwo Gór Wysokich, Królestwo Unsen oraz Kupiecki Związek 5 miast.
    Znakiem charakterystyczny tego świata jest Dziwny księzyć, który w czasie największych tragedni lub bitew zmienia kolor z niebiesko-zielonego na krwawą czerwień.

    [center:6074f7d946]Wielkie królestwo Gór Wysokich[/center:6074f7d946]
    To kraj małych pokurczów które uwielbiają wszystko co można wrzucić do pieców hutniczych[o dziwo wrogowie tez pod to podpadają]. Popularnie nazywa się je krasnoludami, co wywodzi się z bardzo popularnej przyśpiewki. To zapaleńcy którzy widzą wszędzie możliwości. Patrząc w przyszłośc wiadomo już że wygrali tą wojnę. Obecnie kontrolują 60% wydobycia żelaza i węgla, jendak borykają się z ciągłym deficytem kryształów. I dlatego walczą z innymi z takim zapałem.
    Królestwem rządzi grupa najbardziej zasłużonych krasnoludów wybieranych poprzez rytułał Kamienia.
  • Sandia
    Swiat piasków i magii.
    Oficialna stolica nie istnieje, jednak do tego tytułu pretenduje miasto: Damanhur.
    Ten świat obfituje w największe skupiska kryształów ziemi. Jednak poszczególne kopalnie są własnością miejscowych nomadów. Wiele ponadwymiarowych Magnatów miało by ochotę położyć swoje łapska, i założyć stałe punkty wydobywcze. Jednak nomadzi maja przewagę - wszelkie maszyny pod wpływem piasku bardzo szybko się psują.
  • Zona
    Świat pustki i zwątpienia. Kiedyś miała ty miejsce straszliwa wojna pomiędzy magami. Był to raj który zmieniono w pustkowie. A jednak tworzą się tutaj nowe miasta, których mieszkancy próbują tutaj żyć. Bo tylko tutaj można znaleść materię w naturalnej postaci. Jednak każdy kto przybywa by wydrzeć skarb ziemi, muszą pokonać wszelkiej maści mutanty, które zostały zrodzone przez Wielką Wojne Magiczną.
  • Caraina
    Dawniej był to świat zamieszkiwany przez Bogów, jednak Bogowie przemineli pozostawiają po sobie ten skrawek raju na ziemi. Tutaj wszędzie jest ciepło, wszedzie można spotkać bogactwa. Nie ma tu kontynentów, są tylko bajeczne wyspy pełne palm.
    Dla bogaczy z innych światów, to świetne miejsce do odpoczynku. Zazwyczaj, bo czasem może ich spotkać niemiła przygoda, taki jak napad Piratów. Oni nie mogą sobie nigdy odmówić szybkiej wycieczki do tej krainy by złupić kilka tłustych zadów.
    Ale pomimo tego i tak wszyscy chcą tu przybyć by pobyć nieco w tym uroczym raju.
  • Pustka
    Pustka właściwie nie jest pusta. To jakby resztki z każdego świata, kiedy to podczast aktu tworzenia ktoś odrzucił na bok niepotrzebne elementy. To miejsce które raz spowija mrok, czasem ciemność a niekiedy skądś dobiega światło, wszystko to zależy w którym miejscu pustki się znajdujesz. Dzikie burze, implozje przestrzeni, stworzenia i zjawiska których nigdzie indziej nie znajdziecie powoduje że prawie nikt się tutaj nie zapuszcza. Ci którzy to robią polują na Materię, która tylko tutaj występuje.
[center:6074f7d946]Najważniejsze frakcje[/center:6074f7d946]
Baronia - Można powiedzieć że to coś na wzór cyberpunkowych korporacji. Tutaj to poszczególne osoby z rodzin handlowych, które razem z Nawigatorami kontrolują szlaki międzywymiarowe.

Nawigatorzy - Rodzina szlachecka, która specializuje się w podróżach międzywymiarowych. Największe kontrakty dochodzą do skutku tylko z ich poparciem. Skojarzenie z nawigatorami z Diuny jest dość słuszne, ale jednak w tej rzeczywistości istnieje bardzo liczna konkurencja. Podrózować nie jest trudno, jednak by zapewnić bezpieczstwo łądunkowi trzeba mieć doświadzczenie.

Piraci
Wszedzie gdzie tworzone są zasady, istnieją ludzie którzy traktują je raczej jako wskazówki.
Nawigatorzy oficialnie nie mają wyłączności na szlaki miedzywymiarowe, jednak próbuja zwalczać konkurencje drobnych przewoźników.
Są też tacy którzy otwarcie z nimi walczą, i tymi ludzmi są właśnie piraci. Kto chce poznać przygodę wstępuje do piratów. Kto chce się wzbogacić przyłącza się do piratów. Kto twierdzi że życie jest nudne, wstępuje do piratów.
Przygoda czeka.

[center:6074f7d946]Fakty[/center:6074f7d946]
Podróż
Zwykle podróż między światami jest bardzo bezpieczna i szybka. Jednak taka podróż jest możliwa tylko przez stałe tunele, które są kontrolowane przez Gildię lub miejscowe władze, co czyni handel nieco mniej opłacalnym a samą podróż drogą.
Niektórzy są na tyle odważni (lub jak mówią niektórzy:Szaleni) że tworzą właśne tunele które wychodzą nie bezpośrednio do innego świata ale wprost do pustki. Jednak tylko tak można zarobić prawdziwe pieniądze, i handlować nielegalnymi towarami.
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem