Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-10-2008, 07:21   #520
Dhagar
 
Dhagar's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputacjęDhagar ma wspaniałą reputację
Jeśli by to miało być pokroju zmiany jak przypadku mechaniki to daj sobie z tym spokój.
Typów magii w KC jest kilka, kapłańska (półbogowie, kapłani, druidzi, astrologowie, mnisi), czarodziejska (magowie, czarnoksiężnicy, iluzjoniści, alchemicy), do tego antyczna oraz magia przedmiotów. Sposoby rzucania czarów są niemal identyczne dla wszystkich, przechowywanie mocy którą się dysponuje - tu akurat są małe różnice, ale nie zwraca się na niej zbytniej uwagi bo to zadanie mg, skupiając się na postaci a w drugiej dopiero linii martwiąć się o mechanikę.
 
__________________
"Nie pytaj, w jaki sposób możesz poświęcić życie w służbie Imperatora. Zapytaj, jak możesz poświęcić swoją śmierć."
Dhagar jest offline