Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-11-2008, 20:24   #3
wojto16
 
wojto16's Avatar
 
Reputacja: 1 wojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumnywojto16 ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał Blacker Zobacz post
Osobiście ulepszyłbym system walki. Niby wszystko jest piękne, dzięki motion capture wszystko wygląda realistycznie. Duża ilość sekwencji ataków, świetnie zrobione ich animacje... jednak w praktyce nie mamy na to żadnego wpływu. Według mnie większą przyjemność z grania mielibyśmy gdyby nasza rola nie ograniczała się do wyboru miecza, stylu i później już tylko klikania myszką raz na jakiś czas. Również ograniczenie liczby drobnych bugów, które irytowały w części pierwszej

Jednak na zapowiedzi rychłego pojawienia się gry nie liczyłbym - tak samo było z pierwszą częścią, której premiera była ciągle przekładana na późniejsze terminy
Dla mnie to w systemie walki nie należy nic poprawiać (najwyżej dodać nowe animacje walk). Wiedźmin to mimo wszystko crpg, a nie żadna gra pokroju Assasin Creeda. W większości takich rpgów walka sprowadza się do klikania myszą. Wiedźmin pod tym względem jest nawet lepszy, bo ofiaruje więcej niż jedną animację machania mieczem i większe zróżnicowanie w klikaniu. Drobne bugi naprawione zostały już w Edycji Rozszerzonej.

Co do sequelu Wiedźmina:
CD-Action / Zasoby / Wiedźmin - podziękowanie od twórców

CD-Action / News / Nadchodzi nowy Wiedźmin?
 
wojto16 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem