Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-12-2008, 14:58   #14
Niles Elmwood
 
Reputacja: 0 Niles Elmwood nie jest za bardzo znanyNiles Elmwood nie jest za bardzo znanyNiles Elmwood nie jest za bardzo znany
Arango, odnośnie koordynowania warsztatami pisarskimi nie mam doświadczenia. Przyznaję sie bez bicia. W innej dziedzinie koordynacji mam, bo byłem koorynatorem do spraw jednego z OFE na Podlskie, gdy jeszcze mieszkałem w Polsce. Trochę inna beczka, ale koordynacja jakaś
Odnośnie pisania, to jestem grafomanem, którzy w przeszłości dość często publikował i recenzował poezję w internecie, także doświadczenie niewielkie, ale ja na prowadzącego się nie piszę. Jak napisała Mira, to od Was będzie zależał poziom poszczególnych warsztatów. Ma to być inicjatywa subiektywnej i zaakceptowanej przez obie strony pomocy.
Ja raczej chyba nie widzę problemu od strony prawnej odnośnie warsztatów pisania, bo nikt nie zamierza otwierać tu szkoły publicznej. Będziemy zatem zachęcać niepełnoletnich uczestników do zaangażowania rodziców przy wyborze korepetytora, tyle chyba możemy zrobić. Na forum możemy podać informację otwartą do rodziców pociech, że jeśli oni lub opiekunowie nie życzą sobie na udzielanie takiej formy pomocy, to niech do nas napiszą, a wyjaśnimy sprawę, etc. Jeśli macie pomysły jak rozwiązać ten problem to również piszcie w tym temacie.

Przepraszam, że nie odpowiadam na inne Wasze pytania i komentarze, a i na te jakoś tak w pośpiechu niewystarczająco. Wrócę do tematu.

Edit by Mira: Niles pisał z komórki i prosił bym dołożyła do jego posta informacje, że jak coś, można wymagać od osoby niepełnoletniej zgody rodzica.

Moim osobistym zdaniem nie ma co przeginać, niepełnoletni mają dość innych szeroko upowszechnionych rozrywek, by się "skrzywić", więc jak chcą to i tak to zrobią. Równie dobrze można by wymagać zgody rodzica na ich obecność na forum. Bez jaj...

Tak więc mamy dwugłos i będziemy wdzięczni za Wasze opinie.
 

Ostatnio edytowane przez Mira : 03-12-2008 o 15:21.