Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-01-2006, 10:06   #12
Kulek
 
Reputacja: 1 Kulek ma wyłączoną reputację
Korzystam z mechaniki z L5KWM z kilkoma modyfikacjami. (Rzucana umiejętność, zatrzymywana cecha) i chwalę sobie takie rozwiązanie. Szczerze polecam. A co do różnic między początkującymi i zaawansowanymi samurajami: Mimo iż prowadzę L5K od dłuższego czasu jeszcze nikt nie awansował mi ponad drugą rangę .

Poza tym cieszę cię że podobają ci się moje modyfikacje. A że mam tego dużo to do każdego postu cosik dołączę. Tym razem Cesarska Stajnia Sumotori, wersja ściągnięta z netu (nie pamietam skąd) i mocno zmodyfikowana.

CESARSKA STAJNIA SUMOTORI

Najbardziej poważana ze stajni, z wiloma tradycjami. Szkoła ma za patrona Hantei VII - Hantei Yugozohime - pierwszą cesarzową rządzącą ze Szmaragdowego Tronu, która osobiście podpisała akt fundacyjny i otoczyła szkołę swym protektoratem. Najsłynniejszym wychowankiem szkoły jest Hida Yoritaoshi, który wsławił się serią ponad 100 wygranych, bez ani jednej porażki walk, które rozgrywały się na dworze cesarskim Hantei XIII. Do dziś, na całym terytorium klanu Kraba napotkać można kapliczki poświęcone jego pamięci.
Korzyść: +1 do Siły
Honor: 3,5
Umiejętności: Sumai 2, Shintao, Medytacja, Wysportowanie, Etykieta, Dowolna Umiejętność godna lub Bugei
Ekwipunek: (Wszystko dobrej jakości) Kimono, strój ceremonialny, strój turniejowy, Wakizashi (Tylko z kasty samurajskiej), specjalne racje podróżne (na 10 dni), 10 koku

Ranga 1: Ujarzmiona Moc. Adepci stajni cesarskiej od małego mają hartowane ciało i umysł aby osiągnąć perfekcyjną sprawność współgrającą z wielką masą. Gdy Sumotori przystępuje do walki nie używając broni może raz w rundzie dodać poziom swojego Wysportowania do wyniku dowolnego rzutu podczas walki.

Ranga 2: Uwolnienie Mocy. Jeśli przed walką Sumotori ma czas na koncentrację - może co rundę wykonać test Siła Woli+Shintao aby uzyskać idealną równowagę i skupienie. W pierwszej rundzie trudność testu wynosi 5, w drugiej rundzie 10, potem 15 itd. do pierwszego oblanego testu. Za każdy sukces Sumotori zyskuje 1 Podbicie które może wykorzystać w 1 rundzie walki.

Ranga 3: Fortuny Się Uśmiechają. Sumotori są ulubieńcami fortun i wszyscy doskonale to wiedzą. Powszechna jest także wiara w to, że przynoszą szczęście. Sumotori 3 Rangi dostaje 1 punkt pustki (cecha się nie podosi) nawet powyżej poziomu cechy za każdy wygrany pojedynek. Punktów tych nie można regenerować. Może też używać pustki aby wspomóc inne osoby.

Ranga 4: Potęga Huraganu. Dwa ataki w walce bez broni. Jeśli Sumotori chce, może poświęcić dwa z podbić uzyskanych za pomocą Techniki 2 Rangi aby uzyskać jeszcze dodatkowy atak, nie ma górnej granicy ilości ataków.

Ranga 5: Niepowstrzymana Moc. Yokozuna stajni cesarskiej poznają ostateczną prawdę szkoły - dopóki walczą nic nie jest w stanie ich zatrzymać. Nawet gdy test ataku Sumotori tej rangi jest nieudany, traktuj go jak zdany, ale bez podbić, z efektywną wysokością kręgów o połowę mniejszą (zaokrąglając w dół)
 
Kulek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem