Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-12-2008, 22:06   #22
abishai
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Rzeczywiście...pewny poziom inteligencji postaci jest potrzebny do gry. Cóż...powód jest prosty. Nie chciałem postaci pakerów, czyli takich co dają maksimum w cechy fizyczne, olewając resztę.
Minimum to jest to co dana postać musi umieć po szkoleniu. Jakoś nie bardzo widze detektywa po szkoleniu nie umiejącego się obchodzić z bronią.

A medycyna dla obdarzonych wynika z prostego powodu. Oni czerpią energie do zasilania mocy z własnego ciała. Dlatego też szybciej sie męczą i wyczerpani stanowią łatwiejszy cel. Lepiej więc żeby znali podstawy opatrywania, zanim karetka do nich dojedzie...Korki w NY się zdarzają.

Podane minima należy wygospodarować z kropek. Co zaś do wydawania na umiejętności. Wymienione przy danych klasach umiejętności wymagane są kluczowe. Te właśnie będą używane najczęściej i to że przy detektywie jest napisane iż powinien mieć Broń palną na minimum 3, nie oznacza że nie powinien mieć tej wartości wyższej. Lepiej żeby miał wyższą. Minimalne wymagane wartości, to jest to co postać powinna mieć żeby radzić sobie jako tako w świecie gry. Bynajmniej nie są fanaberią MG.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline