Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-12-2008, 08:54   #30
one_worm
 
one_worm's Avatar
 
Reputacja: 1 one_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputację
Warmłot z dwóch a nawet trzech przyczyn. primo: Intuicyjność systemu. dwa rzuty i już można liczyć obrażenia, jeden rut i już wiadomo czy ktoś wszedł, czy też nie na jakąś półkę skalną. Secundo; Akcja, brak matematyki i ogólne możliwości jeżeli chodzi o barwne, szybkie poprowadzenie jakiejś akcji z zachowaniem zasad mechaniki. Trite: Brak matematyki i pierdół znanych z systemów opartych na d20

Cóz można więcej chcieć? Love this system
 
one_worm jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem