Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-12-2008, 18:01   #29
Zapatashura
 
Zapatashura's Avatar
 
Reputacja: 1 Zapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputację
Kolejnym członkiem koterii, który zdecydował się formalnie przedstawić był zarośnięty Gangrel. Odchrząknął, choć był to niewątpliwie jedynie sposób zwrócenia na siebie uwagi i rozpoczął dość krótką introdukcję:


-Nazywam się Greg Kaklamanis, jestem uczniem priscusa mojego Klanu Gangrel: Rufusa. Moje poglądy polityczne, skoro wszyscy je tutaj przedstawiamy, sprawiły, że jestem jednym z Carthianskiego Ruszenia.

No i proszę, wampir nie miałby się czym chwalić, gdyby nie protekcja jednego z regentów. Zarówno Kelsey jak i Kazashki zauważyli jednak błyskawicznie, że sytuacja jest co najmniej nietypowa. Rufus był w końcu członkiem Invictus, na dodatek starszym. Mentorowanie Carthianinowi nie przynosi mu raczej zbyt dużej chwały.

(***)

Kiedy już wszyscy członkowie koterii oficjalnie się przedstawili, niezbędne formalności dopełnił ostatni z obecnych.


-Lord Irving Charlston, Ventrue. Syn barona Alberta Pennbury'ego, syna earla Abrahama Thompsona, syna księcia Montrealu Anny Brongniart. Archont i szanowany obywatel Pierwszego Stanu.
Doprawdy to byłby zimny dzień w piekle, gdyby członek Invictus nie przechwalał się swoja pozycją. Paul nie mógł jednak nie zauważyć, że w obliczu dość skromnego przedstawienia w wykonaniu Rei Fujity, deklamacja Charlstona była zbyt pyszna. Nie wypada wymieniać swych zaszczytów dłużej, niż znacznie bardziej utytułowany członek przymierza.