Cytat:
Napisał Johan Watherman Chce mocy, dajcie mi mocy!
Na początku można wybrać jedną Wadę. Posiadając Wadę postać może mieć na początku pięć Zdolności. Powtarzam, z własnej woli można posiąść tylko jedną Wadę.
W trakcie gry również będzie można zdobywać Wady jak np. wyłupane oko, magiczne piętno i wiele innych. Ogólnie są niekorzystne dla gracza i dopisuje je do KP Mistrz Gry. Jednak każde trzy Wady przyznane przez MG pozwalają wybrać dodatkową Zaletę. O przydzeleniu Wady decyduje Mg podczas przebiegu gry robiąc z własnej woli i nie pytając gracza permanentną krzywdę jego postaci. Dodatkowa Zdolność po trzech takich Wadach jest nikłą rekompensatą aczkolwiek występuje. |
Wybaczcie, że się wtrącam, ale zadajmy sobie retoryczne pytanie czy tu jest sens? Nie ma.
Czy to, że ktoś ma wyłupane lewe oko, wybite zęby, urwane uszy, urwane prawe ramie, złamane lewe ramie, złamany lewy piszczel i brak prawej stopy ma świadczyć o tym, że postać ma mieć zalety? Czyli wystarczy wleźć w każdą pułapkę i dać rękę potworowi do zjedzenia, żeby zostać potężnym czarodziejem?
Wada: straciłeś lewe oko, gdy dałeś się złapać i w torturach ci je wyjęli
Zalety: masz sokoli wzrok w prawym oku
Czy ja może coś źle zrozumiałem?