Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-01-2009, 10:33   #26
jacekjacek
 
Reputacja: 1 jacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie cośjacekjacek ma w sobie coś
Cytat:
Napisał malahaj Zobacz post
Np. nie można zgodzić się na T 1000 w FR (chociaż jakby się dobrze zastanowić...), ale jeśli gracze stworzy sobie, np. coś na kształt złodziejskiej szajki, to raczej nie ma co na siłę pchać ich w dworskie intrygi, bo taki jest pomysł na przygodę, bo najwyraźniej mają ochotę na coś innego. Jeśli już jakoś ingerować, to jeszcze zanim zaczną tworzyć postacie poinformować ich zgrubsza, jaka będzie następna sesja/kampania. Np. „Słuchajcie, teraz pogramy w świecie wyższych sfer. Na salonach, rautach, prywatnych komnatach prominentnych osobistości. Intrygi, spiski, knowania na szczytach władzy, itd. Stwórzcie sobie coś odpowiedniego”
Można znimi zrobić coś ala "Afera naszyjnikowa". Tylko trzeba tak to zorganizować, aby ją móc wyeksponować jako głównywątek przygody lub pomniejszyć do tła.
 
jacekjacek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem