Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-02-2009, 18:48   #36
JohnyTRS
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
dla mnie dobry klimat musi być związany z daną sesją.

Na przykład: nie warto grać w ciemnym miejscu, jeżeli bohaterowie znajdują się w centrum miasta. nie ten klimat.

ale jeżeli bohaterowie łażą po kopalni mithrilu zajętej przez drowy i gobliny (tych ostatnich nie warto nawet przeszukiwać bo mają najwyżej 5sm) to ciemne pomieszczenie pasuje do tego idealnie. i do tego jeszcze świece ( a właściwie podgrzewacze).
 
JohnyTRS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem