Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-02-2009, 21:48   #15
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Nie wypowiem się ogólnie, ale zaprezentuje podejście w systemie TSoY.
Oto jeden z ciekawszych możliwości, które stoją przed graczami.

Cytat:
Sekret Znajomości
Twoja postać zna wielu ludzi w wielu różnych miejscach. Możesz użyć tego sekretu do natychmiastowego ustalenia, że postać ma wspólną przeszłość z dowolną, wybraną postacią Mistrza Gry, która występuje w obecnej przygodzie. Możesz opisać tę znajomość w kilku słowach, np. stary wróg, kumpel z czasów wojny lub dawna miłość, ale MG ustala szczegóły jej historii oraz obecny stan tej znajomości.
Koszt: 3 punkty z puli ustalonej przez MG. Wigor pasuje dla Kumpla z wojska, Instynkt dla dawnej miłości, Rozsądek dla znajomego zajmującego się niegdyś tą samą dziedziną naukową, co postać.
To tak, aby pogadać o konkretach a nie o technikach gry zawieszonych w nicości.

jacekjacek stwórz raport z sesji, na której wkład graczy który opisujesz zepsuł Twoją sesję. Zrób to na kształt pamiętników stąd: Droga do rewolucji
Taki opis pozwoli reszcie czytelników zapoznać się z Twoim modelem gry.
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem