Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-02-2009, 10:16   #24
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Dla mnie Śródziemie to wspaniała rzeczywistość, jednak bardzo trudna do gry, gdyż wymaga od wszystkich graczy wysokich bajarskich zdolności. Dlaczego wysokich? Spójrzcie na Władcę Pierścieni jak wyglądała by taka przygoda tworzona przez niedojrzałych graczy (i MG), trochę ucieczek, trochę rąbania orków w sumie nic ciekawego. Artyzm tej książki polegał na stworzeniu odpowiedniego klimatu (w powieści czuć namacalne wręcz zagrożenie) i relacji między bohaterami. Nie znaczy to że nie można grać w tej rzeczywistości, wręcz przeciwnie, ale jest to świat dla dojrzałych graczy.
Jeżeli ktoś źle czuje się w okresie ostatniej wojny o pierścień to dobrym czasem prowadzenia przygód jest drugie tysiąclecie trzeciej ery, gdy powstało królestwo Angmar. Wojny królestw północy z mrocznym czarnoksiężnikiem trwały siedem wieków.

Ps. Śródziemie to jedyny świat w którym mam ochotę grać postacią elfa.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem