Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-03-2009, 22:34   #15
Solfelin
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
Hmm, o ile przeczytałem między wierszami, panu Yarotowi chodzi głównie o rozwalenie sesji przez graczoszkodników z wybujałą fantazją lub po prostu brakiem limitów. ;- ) Jest tym sporo ziaren prawdy.

Cóż, lekarstwem na takie coś mogłoby być np. samo założenie tego systemu, a mianowicie ustalić je na "humorystyczny" świat.

Wtedy nawet, gdyby gracze wyszli poza zasady i stworzyliby zupełny chaos, to byłoby sporo śmiechu.
Zaś w innych przypadkach mogłoby być tylko rozczarowanie.


Poza tym, panie Yarocie oraz Likopie, jak Likop sam mówi/sugeruje, raczej byłyby jakieś zasady co do tworzenia nowych miejsc, itp. itd. Skoro do tego byłyby zasady, to do reszty niuansów i elementów takiej sesji/przygody też byłyby jakieś reguły (włącznie z kierunkiem podróżowania graczy).

A to eliminuje po części zarówno swobodę graczy, jak i możliwość chaosu na sesji.


Mimo to, coś tu się nie klei i w tym Yarot ma sporo racji.
Za mało konkretów może?

PS Sprawdzanie tego pomysłu na sesji 1-osobowej i to jeszcze na czacie (bo sam mówisz, że to raczej ma być przy stole) nie jest zbyt dobrym pomysłem.
 
__________________
Soulmates never die...
Solfelin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem