Wątek: Mechanika losu
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-04-2009, 00:16   #7
Solfelin
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
A jeśli się przygotował w taki sposób, że wpadł na kilka pomysłów i chce jeden z nich wylosować dzięki kostce?


I dzięki za naprowadzenie na ten koncept! O to też powinna zostać mechanika uzupełniona.

Chociaż wadą tego będzie to, że jednak można wpaść w skostniałość lub co gorsza, szablony (napad przez orków, napad przez gobliny, albo jeszcze inny napad... itp. itd.)

Tę właśnie szablonowość eliminuje ingerencja MG, albo też "wątkozacja" - taka, jak np. we Władcy Pierścieni, gdzie wątek pierścienia i mrocznego lorda Saurona wymaga pewnej liniowości, mimo to, także wyjątkowych, niecodziennych, niedających się przez kostkę wylosować, sytuacji.
 
__________________
Soulmates never die...
Solfelin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem