Jeśli chodzi o Arthorins, to ostatnio skupiłem się na samym świecie i dałem sobie na razie spokój z mechaniką.
Mam jednak już koncepcję na mechanikę. Podobny system rzutów zastosowałem w grze na Nibykonkurs 12ed. "Bogowie Babylonu". Tam jedynie inaczej wyglądają współczynniki, ze względu na specyfikę gry.
Jednym słowem: wartość jest dowolna, zaś każda kolejna wielokrotność 6, to kolejna kość k6 do testu (bo jestem wyznawcą filozofii "jak najmniej kości").
W Opowiadaniach znadjują się trzy moje dzieła w świecie Arthorins. Może nie są najlepsze, ale staram się nimi wprowadzić w klimat. Szykuję dalsze opowiadania i opis magii w formie wykładu. Ale jeszcze minie trochę czasu, zanim je zamieszczę.
__________________ Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P |