Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Autorskie systemy RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-04-2009, 16:53   #11
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
Mh, po prostu cechy mogłyby opierać się na cechach parzystych, z dolną granicą 4. I szły do 10, czyli cechy mogłyby mieć tylko takie wartości: 4, 6, 8, 10.

Wtedy można byłoby spokojnie używać kostek 4k, 6k, 8k, 10k.

Spadek cechy tymczasowo (/na stałe) o 1 do nieparzystej mogłoby oznaczać jakąś ułomność nabytą/wytworzoną, np. magicznie, o ile dozwolisz na magię w swym świecie (magia nie przeszkadza nawet w nowożytności/świecie futurystycznym), albo przez jakąś kontuzję czy coś innego.
 
__________________
Soulmates never die...
Solfelin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-04-2009, 20:29   #12
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Jeśli chodzi o Arthorins, to ostatnio skupiłem się na samym świecie i dałem sobie na razie spokój z mechaniką.

Mam jednak już koncepcję na mechanikę. Podobny system rzutów zastosowałem w grze na Nibykonkurs 12ed. "Bogowie Babylonu". Tam jedynie inaczej wyglądają współczynniki, ze względu na specyfikę gry.

Jednym słowem: wartość jest dowolna, zaś każda kolejna wielokrotność 6, to kolejna kość k6 do testu (bo jestem wyznawcą filozofii "jak najmniej kości").

W Opowiadaniach znadjują się trzy moje dzieła w świecie Arthorins. Może nie są najlepsze, ale staram się nimi wprowadzić w klimat. Szykuję dalsze opowiadania i opis magii w formie wykładu. Ale jeszcze minie trochę czasu, zanim je zamieszczę.
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P
Prabar_Hellimin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-04-2009, 01:55   #13
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
Czy możesz już tutaj opublikować część mechaniki? Tj. tamtą mechanikę w pełnej okazałości, której już użyłeś i zamierzać włożyć do tego systemu?
 
__________________
Soulmates never die...
Solfelin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-04-2009, 09:42   #14
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Na razie mam mało czasu, zatem napiszę tylko, że na forum w Archiwum Rekrutacji jest moja rekrutka [Autorski] Bogowie Babylonu - Nowy Świt. Tam jest link do podręcznika. Mechanika nie jest zbyt kompletna, ale ogólnie już jako-tako grywalna.

Starałem się, żeby mechanika wymagała jak najmniej rodzajów kostek i była prosta, łatwa i przyjemna. Jak mi wyszło, to można ocenić. Nie miałem okazji jej testować.

EDIT: Dzięki Solfelinie, że wkleiłeś linka.
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P

Ostatnio edytowane przez Prabar_Hellimin : 05-04-2009 o 10:37.
Prabar_Hellimin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-04-2009, 10:32   #15
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
http://wieza.iq.pl/media/pawel-bytne...e-babylonu.pdf

To ten system? Tutaj w rozdziale Księga Wiedzy -> Mechanika, strona 18, można znaleźć informacje o mechanice.
 
__________________
Soulmates never die...
Solfelin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172