Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-04-2009, 16:00   #83
Noraku
 
Noraku's Avatar
 
Reputacja: 1 Noraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputację
Kapral podszedł do jednego trupa z konserwą w ręku. Butem odwrócił go na plecy i odwrócił się wykrzywiając twarz.
- Nie jestem jakimś wybitnym lekarzem medycznym, ani nie przyjrzałem się tym trupom, ale jestem pewien że są pomiędzy nimi widoczne różnice. Po pierwsze te są jakieś bardziej zielono-morskie. I śmierdzą gorzej. Poprzednie z którymi walczyłem wyglądały na "świeższe" dodatkowo każdy z nich miał jakiś ślad po ugryzieniu, czasami całkiem spory. Większość tych tutaj zdaje się nie mieć ran szarpanych, sir. - wypowiedź przeplatał już spokojniejszym spożywaniem drugiej porcji konserw. Przywitał się z Aidenem i resztą towarzystwa raczej milcząco ( zasalutował przy Krzyśku). Spojrzał na broń i odparł:
- Wole już moje pukawki. Aiden możesz wziąć jedną z tych, jakoś sobie poradze.
Krzysiek wziął AG3 i z ciekawością przyjrzał się jego budowie. Dodatkowa pukawa zawsze się przyda.

Na zewnątrz zaczynało powoli świtać. Ciemność nieba ustępowała powoli jutrzence. Promienie wschodzącego słońca odbijały się od śniegu i przenikały przez szyby. Ciężka noc ustępowała spokojniejszemu dniu. Złowrogi cień który zaległ dookoła jakby się rozproszył i wszyscy powoli uspokajaliście się. Nadchodził dzień podróży, która miała was zaprowadzić w zupełnie inne miejsce. Albo w miejsce bezpieczne, albo do drugiego świata. Oby to była ta pierwsza rzecz. Trzeba się było zastanowić jednak nad podstawami a mianowicie znalezieniem jakiegoś odpowiedniego środka transportu i może dodatkowych zapasów. Nie wiedzieliście co może was spotkać w bunkrze o ile tam dotrzecie.
 
__________________