Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-02-2006, 15:34   #11
Milly
 
Milly's Avatar
 
Reputacja: 1 Milly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał kubamermer
Ale tu pojawia się kolejny problem . Jeżeli wprowadzimy tempo , w którym jedna potyczka trwa maks. 20 min. (godzina walki to już chyba lekka przesada)to sesja staje sie strasznie krótka(no chyba ,że ktoś jest świetnym improwizatorem, gdy już mu sie materiał skończy ).Wtedy gracze zazwyczaj pytają z niezadowoleniem "To wszystko , tak szybko ?".
Walka to chyba nie jedyna rzecz, na której opierają się sesje. Może to lekki offtop, ale w takim razie jak wyglądają Twoje sesje, skoro piszesz, że po dwudziestominutowej walce sesja się kończy? Walka, przynajmniej dla mnie, to tylko dodatek dla ciekawej fabuły, ewentualnie jakaś poważniejsza potyczka rozgrywa się w finale sesji, kiedy bohaterowie przejdą przez wszystkie etapy przygody, a nie zabiją wszystko co się rusza.
Tak naprawdę nie ma jakiegoś wyznacznika ile powinna walka trwać. Wszystko zależy od MG i jego preferencji. Jedno jest dla mnie pewne - walka nie powinna być centrum przygody i sesja nie powinna opierać się tylko i wyłącznie na pokonywaniu kolejnych wrogów. Aby pograć sobie w tym stylu wystarczy odpalić pierwsze lepsze cRPG. Prawdziwe RPG powinno mieć w sobie coś więcej
 
Milly jest offline