Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-05-2009, 09:58   #32
Hirin
 
Hirin's Avatar
 
Reputacja: 1 Hirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłośćHirin ma wspaniałą przyszłość
Wg. Mnie najlepiej zaczynać od storytellingu, potem stopniowo wprowadzać mechanikę, a potem grać z wszystkimi jej zasadami. Wtedy gracze przez cały czas odgrywają postacie, nie mówiąc np.
"Walę tego goblina moim półtoraręcznym mieczem +3, trafiam niemal na pewno..." Tylko
"Uderzm goblina mym półtoraręcznym mieczem, tak mocno, że aż w powietrzu świasta. Jestem niemal pewien trafienia"

Ale to może tylko moje zdanie? Dla mnie dużo łatwiejszy jest storytelling, ponieważ zwraca większą uwagę na odgrywanie postaci. Potem można stopniowo wprowadzać mechanikę, ale odgrywanie zostaje. To jest moje zdanie.

Pozdrawiam.
 
__________________
Wenn ich
Träne dein Herz
und wenn es raubt dir den Kopf
Ich sehe dich deine Seele fliegen?
Hirin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem