Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-06-2009, 23:13   #42
Warlock
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Całkowicie popieram Solfelina.
Cytat:
Dlatego też mówię, że kostkowanie jest dla tych, którzy wolą unikać grania
Odgrywania a nie grania - takie małe sprostowanie.
Sam uważam Storytelling za najlepszą formę RPG, tak jak to ładnie ująłeś jest bardzo realistyczny(Chociaż to zależy od graczy i akceptacji MG). Walki przyśpiesza robiąc przy tym je ciekawsze i realistyczne, a szeroka gamma opisów działań postaci i lokacji wpływa na frajdę jaką my gracze czerpiemy z rozrywki. Ważną sprawą jest historia postaci. Wiele osób pyta jaki jest sens tego, odpowiedź jest następująca: Historia definiuje charakter postaci podam przykład osoby którą spotkała wielka krzywda, jej rodzina została zabita przez dajmy tam orków. Postać tą powinno cechować małomówność(Nie jakiś gorąco głowy fircyk strasznie butny) oraz nienawiść względem orków i życiowa mądrość. Przez to jak ją życie skrzywdziło decyzje podejmować będzie powoli z uprzedzeniem, będzie powolna w osądach. Storytelling jest trudniejszy niż kostkowanie, że tak powiem i nie chodzi mi tu wcale o opisy. Rzuty kostką są całkowicie losowe, gracz nawet nie musi się wysilać by cokolwiek osiągnąć w Storytellingu jest inaczej. Każdy z graczy musi podejmować przemyślane decyzje, gdyż błąd może skończyć się dla nich naprawdę źle. Tak jak to powiedział Solfain gracz musi wszystkie podejmowane akcje dokładnie opisać.
 

Ostatnio edytowane przez Warlock : 03-06-2009 o 23:16.
Warlock jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem