Cytat:
Zły przykład. Nie sprawdza się w każdym systemie. W sporej części RPGów nawet jak mamy dosyć mocno rozwinięte postacie to wiele potworów wciąż jest dla nas bardzo groźnych i nie da się założyć że sobie kulniemy, dodamy modyfikator i wygraliśmy.
|
Chyba masz racje, pisząc ów tekst nie pomyślałem o WOD. Z Warhammerem bywa różnie, czasem ubijesz jednym strzałem demona będąc np. Zabójcą Demonów lub Mistrzem Cieni.
Cytat:
Więc trzeba im przypomnieć. W końcu gramy przede wszystkim w gry role-playing
|
Niestety nie jest tak łatwo nawrócić ludzi z starego toku myślenia/grania. Nie Polaków.
Cytat:
Jeśli ktoś mi odstawia tak że porobi sobie statystyki a nie chce mu się/"nie ma czasu" stworzyć historii postaci i reszty zaplecza fabularnego to po prostu z tym kimś nie gram. Nie informuje go o najbliższej sesji i tyle. Może to brutalne ale skuteczne.
|
Mieszkam w małym mieście, mam małe grono erpegowców i nie mogę tak subiektywnie wybierać sobie graczy. Wiadomo Last Inn jest lekarstwem na to ale jakoś boję się zrobić tutaj sesje. Miałem prawie gotową pierwszą sesje D&D 4.0 na tym forum, ale rozmyśliłem się, gdyż bałem się co się stanie jak ludziom nie przypadnie do gustu.
Cytat:
Jaki tam Pan nie lubię jak tak się do mnie mówi
|
Staram się aby nasza "dyskusja" była "równouprawniona" a nie jakaś tam przekrzykiwanie wariatów.
Cytat:
Ale co tu przeszkadzają kostki? Wystarczy używać ich wtedy kiedy trzeba. Tylko w krytycznych sytuacjach kiedy coś ważnego się waży. Tak żeby nikogo nie dało się posądzić o stronniczość (zdarzało mi się grywać u MG którzy uparli się że oni nie dadzą się przekonać i nijak nie szło grać).
|
Zraziłem się do wielu MG, którzy sesje prowadzili w konwencji Hack&Slash więc nie jestem naukowcem, który testuje opinie wielu ludzi. Opieram się tylko na moim doświadczeniu.
Cytat:
Ano nie, w walce trzeba jeszcze myśleć taktycznie. Trzeba tak obmyśleć wszystko żeby te bonusiki dostać.
|
Nie jestem pewien co masz na myśli. Przykład byłby mile widziany.