Wątek: Opisy walki
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-06-2009, 20:27   #13
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Przecież równie dobrze, można ustalić na sesji z góry cały przebieg bitwy (wyniki rzutów) i wypełnić to już potem swobodnie narracją, bez zacinania się i czekania na wynik każdego ciosu.

Pomysł z chaotycznym, rwanym początkiem i spokojnym refleksyjnym końcem jest super. Tyle że powtarzany stałby się nudny. Imho, charakter narracji winien być dopasowany do klimatu systemu, otoczenia, obecnej sytuacji i rodzaju stających naprzeciwko siebie przeciwników. Ostatecznie też i do samego wyniku i techniki walki.

Opisy mistrza pijackiego boksu będą zupełnie inne niż te zimnego zabójcy, czy rozjuszonego barbarzyńcy. Będą się tez różniły w zależności od tego, czy będzie to bijatyka w ciemnym zaułku w czasie deszczowej nocy, czy pole bitwy z paroma tysiącami żołnierzy na pustynnej planecie.

Nie ma tu jednego rozwiązania, jedynego włąściwego tempa, czy stylu narracji.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 20-06-2009 o 20:30.
Tadeus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem