Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-06-2009, 20:32   #32
Romulus
 
Romulus's Avatar
 
Reputacja: 1 Romulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputacjęRomulus ma wspaniałą reputację
Ciekaw jestem co autor miał na myśli. Czy "w jaki sposób pokonać potężną postać gracza" - nic trudnego, zawsze znajdzie się coś mocniejszego od gracza (czasami w ilości siła, jeśli nie w jakości), czy może "jakie postawić wyzwania przed potężną postacią gracza" - a to już bardziej ciekawe. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że sprawdza się związanie graczy z miejscem - niech w toku przygód uratują miasto, sprowadzą do domostw ofiarowanych przez wdzięczne władze swoje rodziny, niech mag ma stałego dostawcę składników magicznych który w podzięce za uratowanie syna czy córki daje mu rabat, niech wojownicy wyszkolą straż miejską do wysokich standardów, zarekomendują dowódców, niech członkowie drużyny mają w mieście swoją bazę wypadową, interesy, przyjaciół. Powiem tyle - wyzwania same się pojawią, czy to w formie rywalizującego na polu handlu miasta, przejeżdżającego przez miasto szlachcica (czy łowcę czarownic!), kultystów, zazdrosnych rywali i spadkobierców pokonanych przez postacie graczy dawnych wrogów. Osadzajmy graczy w świecie, niech kolejne przygody nie zaczynają się "w próżni", a, tak jak w życiu, akcja i adrenalina będzie cały czas zapewniona.
 
__________________
Why Do We Fall? So We Can Rise
Romulus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem