Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-06-2009, 20:23   #18
Sobol_WPIA
 
Reputacja: 1 Sobol_WPIA nie jest za bardzo znanySobol_WPIA nie jest za bardzo znanySobol_WPIA nie jest za bardzo znanySobol_WPIA nie jest za bardzo znanySobol_WPIA nie jest za bardzo znanySobol_WPIA nie jest za bardzo znanySobol_WPIA nie jest za bardzo znanySobol_WPIA nie jest za bardzo znany
Jonathan, William, Peter

Nim Radek w pełni zrozumiał słowa Jonathana ten zdążył wstać i zaczął zbliżać się do wozu. Po chwili z krzaków po drugiej stronie drogi zaczęli wychodzić William oraz Peter. Ostatni na drodze tuż przed nieznajomym pokazał się Zelenka. W tym czasie woźnica wydawał się bardzo zaskoczony pojawieniem się niespodziewanych ludzi. Możliwe że gdyby nie zaszli go z obu stron próbował by zrobić coś innego ale widocznie przestraszył się ich i jedyne co jeszcze był w stanie uczynić to zatrzymanie wózu.

-Jestem tylko biednym rolnikiem. Nie mam przy sobie nic wartościowego jeżeli mi nie wierzycie możecie mnie przeszukać.- Powiedział woźnica wyraźnie biorąc SG-15 za bandę rabusiów.

-Nie musisz się nas obawiać. Jesteśmy podróżnikami z bardzo daleka i przybywamy aby nawiązać z wami przyjazne stosunki.- Bez chwili namysłu odpowiedział Zelenka.

-Naprawdę?- Zdziwił się wieśniak po czym dopowiedział

-To dlaczego ukryliście się w krzakach. To mi by wyglądało dość podejrzanie? Może wy również chcecie nas nakłonić do wyznawania obcego nam bóstwa.

-Nic o tym nie wiemy ale kto to był i o jakim bóstwie mówił?- Spytał się Radek

-Kilka miesięcy temu przybyło do nas kilku obcych. Próbowali oni wmówić nam że nasz bóg Apofis nie żyje i że zamiast niego mamy wyznawać Sokara. Następnie po sprawdzeniu paru ksiąg zostawionych przez kapłana Apofia odeszli. Powiedzieli jednak, że kiedyś wrócą- Odpowiedział zdenerwowany wieśniak.


William