Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-06-2009, 13:22   #16
Zapatashura
 
Zapatashura's Avatar
 
Reputacja: 1 Zapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputację
Cytat:
Drakkon, Anna i Mort mieli sporo dialogów
Dak'kon, to po pierwsze.

Sporo, bo sporo. Nawet fajną odmianą było "wymuszenie" na nich rozmowy, a nie czekanie na ich inicjatywę jak w Baldurze. Ale w porównaniu i tak kojarzę więcej "interakcji" drużynowej w BG niż w Torment. Po prostu Planescape miał konwencję interaktywnej książki, miał ambitniejszą fabułę (o ile można mówić o jakiejkolwiek ambicji w odniesieniu do fantasy) i skupiał się mocno na akcentowaniu świata i jego klimatu. BNi byli ważni dla rozwoju fabuły, nie dla istnienia ich samych w sobie.
 
Zapatashura jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem