Dobrze, miały być pomysły zeszło na ogłólny koncept.
Przedewszystkim przerywniki powinny ukazywać normalny(w kilku systemach jest to utrudnione) świat, gdzie dzieci wesoło biegają, męzczyzni pracują a kobiety haftują.
Ato wszystko dlatego, by gracze widzieli że istnieje coś więcej niż spalone miasteczka, wymordowane rodziny itp. Żeby ukazać coś niezwykłego, należy określić normę.
Prośba o naprawę studni, zapłata za obiad może być wykarczowaniem małego pola, spotkana osoba na trakcie opowie o swoim mieście...
FAjnym elementem jest podpuszczenie graczy. Przykład: Gracze słyszą legende, że kiedy nad wioską spadnie gwizda, to narodzi się król. Niech więc taka gwiazda spadnie, a gracze niech głowią się które to dziecko,czy to prawda itp. Mg się ma tylko tajemniczo uśmiechać.
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk. |