Wątek: .
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-02-2006, 11:54   #14
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Cóż, pozwalam graczą na dowolną zmianę świata zewnętrznego. Bo nie robię ścisłych scenariusz, tak więc każdy pomysł jest potrzebny.
Zasada jest prosta: Jeżeli dostaną w kość, to nic nie płacą a nawet mogą coś dostać
Jeżeli zmiany powodują jakieś korzyści dla postaci, wydają Sztony, czyli Punkty losu. Mówi że w plecaku ma klucz francuski. Ja wysuwam obawę że jednak nie i mrugam okiem. Gracz płaci białym sztonem i faktycznie w plecaku jest klucz francuski.
Gracze dlatego chcą popróbować mistrzowania, ponieważ sądzą że mają świetne pomysły, które są ignorowane. Możemy oszczędzić im bólu rozczarowania, jednocześnie dają pole do popisu.
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline