Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-07-2009, 17:55   #17
Chester90
 
Chester90's Avatar
 
Reputacja: 1 Chester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumny
- Oprócz małej potyczki z zielonoskórymi w drodze do Dolin nie mam żadnego doświadczenia w walce z potworami. – odpowiedział na pytanie magika. – Mimo to uważam, że doświadczenie nieraz się przydaje Mekkorze. Chociaż zgadzam się z pełni ze stwierdzeniem, że o wiele bardziej od niego liczy się silny duch. Odpowiednia motywacja jest motorem postępowanie ogromnej ilości osób w tym przyznam się i moim. To właśnie chęć wypełniania woli Tymory popycha mnie do działania.