Wątek: opisy...
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-02-2006, 15:49   #43
Fistus
 
Reputacja: 1 Fistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłośćFistus ma wspaniałą przyszłość
Nie mówię o utopi.
Spójrz jak jest w normalnym życiu. Jak często przyglądasz się komuś dokładnie? Zazwyczaj nawet nie wiesz jakie ktoś miał buty (o ile się mocno nie wyróżniają), a na następny dzień nie pamiętasz w jakich spodniach był(a) . Oczywiście dochodzi do tego miejsce spotkania, inaczej patrzysz na kogoś w wielkim mieście, a inaczej na osobę spotkaną na środku pustyni lub w kanałach, tylko, że w tych drugich przypadkach gracze prawie zawsze deklarują obcięcie wzrokiem spotkaną osobę.
Więc gdzie jest wg mnie złoty środek? O ile coś nie przykuwa od razu uwagi (np. wyjątkowo duży miecz na plecach, itd) to opis będzie prawie zawsze taki sam, jak gracze się dopytają to leci dalej, jak jeden z BG coś dostrzegł (np. śnił mu się jakiś znak, a teraz widzi mała naszywkę (5x5cm) na ubraniu to tylko on to zobaczy. Zawsze można specjalnie wzbudzić zainteresowanie graczy dodając parę szczegółów więcej niż zwykle. Ale wg mnie zasada - póki się nie spyta to nie będzie dużego opisu - jest złotym środkiem.
IMHO jest odwzorowaniem normalnego zachowania w życiu - nie przypatrzysz się to nie widzisz szczegółów.
 
__________________
"A flame which never dies, but brightens with the passing of time."
Fistus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem